Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe høres sikkert litt dumt ut men eg lurer på hvor egget mitt har tatt veien.. Har i snart ett tiår bak meg med smerte H******* i tre dager under eggløsningsperioden. No de siste 3 periodene har vi begynt å prøve litt på ett barn til og jeg har fulgt nøye med på syklus osv osv. Denne gangen er alt bare rart. Jeg har til og med notert de tre forrige og jeg har ganske presis syklus på 28 dager, slim, smerter og slim frem til noen få dager før mens. Denne gangen er ikke slimet kommet, jeg hadde noen murringer på mandag men ikke slik som jeg har vært utsatt for tidligere. Jeg har unnskyld detaljene bare krem utflod og ingen positiv el test. Jeg har testet positiv de andre gangene når jeg mener den skal være det. Føler egentlig at jeg kjenner kroppen min veldig godt Men ikke denne gang altså. Noen fler der ute som har vært utfor det samme? Jeg er ikke gravid i følge test og el test. Og ett annet spørsmål når pleier dere å få el slim? Jeg har erfaring fra ett par dager før smertene mine begynner og noen dager etter, men noen dager før mens endrer det seg til kvitt slim. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968889-hvor-er-egget-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå