Gå til innhold

Forslag til Guttenavn :

Anbefalte innlegg

Vi har valgt Aurora og Josefine hvis det er jente :),så da er det bare og vente til ho kommer ut,så vi ser om ho er ei Aurora eller Josefine :). Har Bestemt oss for Mathias,og trenger et navn til,hvis barnet ikke passer og hete Mathias.

Vi vil ikke ha Norønt, Leander,Chrisander,Nicolai, Emilian og for utlandske navn.. Digger Romeo,Caspian og Othelia,men faren sier de er Uaktuelle,så trenger ikke forslo noe i samme gate som dem,og er ikke Glad i veldig spesielle navnene heller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968876-forslag-til-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker veldig godt Theodor,men brukt av familie, Ludvig er fint,men faren er kresen, Herman Aldri likt, Aksel Nydelig,skal se mer på det navnet :),Jonas er kjempe fint,men allerede brukt av både venn og Kusine,Tobias Nei, Andreas er vel på lista allerede og Niklas er kjempe fint,men få i familen liker det navnet,så tar ikke det

Sivert og Mads er tatt av venner,men kjempe koselige navn :). Elsker Aksel må nok overtale samboeren min til det navnet,men er kjempe fint,men han synes det minner han for mye om Aksel Hennie og han klarer han ikke. August er ikke helt min smak, er kun er mnd for meg. Gustav og Sigurd er sikkelig fint,men orker ikke spørre samboeren engang,er helt klart NEI navn for han. Ferdinand er fint,men også et navn jeg ikke trenger og spørre samboeren om.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...