Gå til innhold

spennende dag i morgen! Kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

skal ha en hysteroskopiundersøkelse i morgen, og håper den gir meg svar på hvorfor jeg ikke er gravid enda. Kan dere se om jeg får noe svar på det i morgen?

Vil denne undersøkelsen hjelpe meg å bli gravid?

fødselsdato 030775.

på forhånd takk:)

Fortsetter under...

Tilbakemelding: alt så supert ut!! Eneste var at de så under forundersøkelsen at slimhinnen var litt tynn i forhold til syklusdagen:/....

jeg har hatt 5 insett av totalt 9 egg, og 2 egg som døde i tining.... så kjenner følelsen...

Jeg har fått tips av flere homeopater/refleksologer at man bør kutte ut melk og melkeprodukter hvis man sliter med å bli gravid/beholde. Og ta scilicea original (kjøpes på helsekost) den bygger opp slimhinnene :)

Masse lykke til videre!

Vi har en laaaang pause vi nå! Og det er utrolig deilig...

Annonse

Jeg skjønner så altfor godt hva du snakker om ja.... Har følt meg og føler fortsatt at jeg er fjern på jobb og privat.... Har problemer med konsentrasjonen....hva slags healing anbefaler du? Har du prøvd forskjellige typer healing?;)

Jeg skjønner så altfor godt hva du snakker om ja.... Har følt meg og føler fortsatt at jeg er fjern på jobb og privat.... Har problemer med konsentrasjonen....hva slags healing anbefaler du? Har du prøvd forskjellige typer healing?;)

ja.. alle de andre tingene ventingen fører med seg, som man mister seg selv i...

har prøvd Reiki (det har hjulpet for å slappe av, men ikke mer, men dette kan jeg selv, så gjør på meg selv...)

Har prøvd Fjernhealing ( har hjulpet for å få energinivået opp, men ikke noe annet)

Har prøvd Holistisk healing ( dette har nok hjulpet aller mest! etter første behandling opplevde jeg sterkere drømmer, følte meg roligere, mindre sorg, mer meg selv, 2.behandling fikk jeg bort en bokkering, 3.behandling --- helt tilbake til meg selv. Tatt frem hobbyer jeg ikke har hatt lyst til osv...fått ny jobb)

Har prøvd thetahealing ( dette var veldig spesielt. Og her fikk jeg nok også løst opp en del fra barndommen, familien og ting som ligger i DNA.

saa, ja, jeg har prøvd litt forskjellig. Et sammensurium av dette er nok resultatet... men skal jeg anbefale en eller 2 typer healing, så ville jeg sagt holistisk healing eller theta healing! :)

lykke til!

• 4 måneder senere...
Tilbakemelding: alt så supert ut!! Eneste var at de så under forundersøkelsen at slimhinnen var litt tynn i forhold til syklusdagen:/....

jeg har hatt 5 insett av totalt 9 egg, og 2 egg som døde i tining.... så kjenner følelsen...

Jeg har fått tips av flere homeopater/refleksologer at man bør kutte ut melk og melkeprodukter hvis man sliter med å bli gravid/beholde. Og ta scilicea original (kjøpes på helsekost) den bygger opp slimhinnene :)

Masse lykke til videre!

Vi har en laaaang pause vi nå! Og det er utrolig deilig...

Hei igjen tante esel:). Driver og leser litt på gamle innlegg;) Kom på at du nevnte noe om dette med å kutte ut melkeprodukter når man er i vår situasjon. Har du kuttet ut rømme, fremme fraiche etc også? Dvs syrnede produkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...