Gå til innhold

tegn på at hode fester seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som tror de har hatt tegn på at hode fester seg?hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang jeg var gravid, merket jeg godt at hodet til nurket festet seg, da presset det seg skikkelig på bekkenet mitt, fikk stråling følelser fra bekken og nedover.

Skrevet
Det "stikker" i dåsa! :)

Akkurat som at noen prøver å stikke en kniv igjennom "hufsa"? :P

Skrevet (endret)

Har lest at det er først i uke 36 at hodet fester seg...det kan ligge med hode ned i lang tid, men fortsatt være bevegelig.

Kjente ikke det så mye med førstemann, men med nr 2 kjennes det ut som å gå med en håndball mellom bena. Litt vondere å reise og sette seg. Kjente ingen stikkinger, men det var ingen tvil på at hodet var festet.

Glemte å si at det er ikke alltid hodet fester seg, men det skal jordmor gi beskjed om.

Endret av ♥Spirevipp♥
Skrevet
Har lest at det er først i uke 36 at hodet fester seg...det kan ligge med hode ned i lang tid, men fortsatt være bevegelig. Kjente ikke det så mye med førstemann, men med nr 2 kjennes det ut som å gå med en håndball mellom bena. Litt vondere å reise og sette seg. Kjente ingen stikkinger, men det var ingen tvil på at hodet var festet. Glemte å si at det er ikke alltid hodet fester seg, men det skal jordmor gi beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...