Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører ikke til her inne, men håper å finne noen som kan svare meg på dette...og som kanskje har opplevd noe lignende selv....Jeg har nå gått 5 dager over ikm...negative tester...Tok en senest i morges, den var helt blendahvit! Men jeg føler meg veldig gravid...har hatt menssmerter siden 8 dpo og stikninger i brystene...(sånn følelse som da man ammer et barn, da melka begynner å renne), TRøTT!!, stikninger nesderst i magen da jeg reiser meg opp litt fort og en del utflod...onsdag den 29. altså 12 dpo var det en del mørkebrun utflod på papiret da jeg var på do...men bare denne ene gangen...Jeg har skikkelige menssmerter om dagen, så kjennes ut som tanta kommer, men nei...kun hvit utflod!kan jeg være gravid allikevel og hvordan kan jeg evt finne ut av det? Hadde sex sist mandag 20. august....så burde vel fått positiv test snart om jeg er gravid?? Kan det være vanlig å ha sånne konstante menssmerter ell burde jeg sjekke det opp om jeg ikke er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være du har regnet feil ift. EL kanskje?! Er du 100% sikker (test) på at du hadde EL når du tror du hadde?! Ville ventet litt til, og tatt en test om noen dager igjen..Har du bommet på nårtid du hadde EL, kan det bare være at du har testet for tidlig... :) Lykke til!

Skrevet

Om du er såpass mange dager over ikm så er du ikke gravid. Er det hcg i blodet så slår den nok ut på tester. Og som du veit, er jo kommende mens veldig lik det du beskriver også.

Skrevet

er jo en mulighet for at el kan ha vært forsinket, men jeg hadde jo sist sex mandagen for 16 dager siden....hadde jeg blitt gravid av det så burde vel en test slått ut snart? ja, det er veldig likt kommende mens, men greia er jo den at jeg har gått med disse symptomene i over en uke....jeg pleier å ha menssmerter fra morran den dagen jeg får mens...Lurer på hva det kan være...jeg har så å si slått fra meg at dt kan være graviditet....

Skrevet

ÅÅÅ, OK...Skippa den ift. sist sex.. Sorry..Hmm, da virker det kanskje ikke helt som du er gravid nei.. Vanskelig Å si..Kan være en forsinket mens..Jeg hadde menssmerter+++ over 1 uke før forrige mens..SÅ forsvant det, sÅ kom det igjen..Kroppen er merkelig. Tror du gjør best i Å bare slappe av, tenke mindre (om det gÅr) og se hva som skjer.. :)

Skrevet

Evt så er det jo bare å ta en tur til legen å få tatt en blodprøve så får du sikkert svar hvertfall :)

Skrevet

Kroppen er merkelig ja, det skal være sikkert....Nå håper jeg jo den dumme tanta kan komme snart så jeg slipper disse menssmertene!!

Skrevet

selv om du hadde samleie for 16 dager siden så kan jo sædcellene leve i opptil 4-5 dager, så hvis du har fått EL senere, feks. 24 august, så er det jo en mulighet for at det ikke slår ut på test?

så lenge du ikke får menstruasjon er det jo en viss sjanse for at du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...