Vizzy Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Noen som har erfaring med både IVF i norge og Danmark? etter å ha vært igjennom 2 runder som begge har endt i i vasken så lurer jeg på om muligens jeg burde starte prosess i DK. Det sies at de er litt lengere fremme der enn i norge. Hva er i så forskjellen?
sologsommer Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Vi hadde 5 forsøk her i Norge, blev gravide på 1. I Danmark. Vi brukte maigaard, utrolig flinke og hjelpsomme. Vi brukte aha på eggene,, det er ikke lov her i norge
Vizzy Skrevet 5. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2012 Vi hadde 5 forsøk her i Norge, blev gravide på 1. I Danmark. Vi brukte maigaard, utrolig flinke og hjelpsomme. Vi brukte aha på eggene,, det er ikke lov her i norge det er maigaard jeg har hørt andre har anbefalt også. Hva er aha på eggene?
sologsommer Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 De etser/ lager skallet på eggene tynnere,
Silja1981 Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Er det noen som har positiv erfaring med copenhagen fertility center? Eller negativ... Skal dit i neste syklus
Vizzy Skrevet 5. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2012 Er det noen som har positiv erfaring med copenhagen fertility center? Eller negativ... Skal dit i neste syklus Eneste jeg har hørt er at maigaard skal være den beste og som har høyest score.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå