*Stolt trulte* Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Vi har allerede nå bestemt oss for at vi ikke vil vite kjønnet på spiren i magen når vi skal på ordinær ultralyd. Men det virker som det er så veldig gammeldags? 'Alle' skal vite kjønnet for å handle inn riktige klær og utstyr til barnet kommer,men vi er ikke så opptatt av det så hvorfor ikke respektere vårt valg og ønske om å leve spenningen?! Dagens lille 'frustrasjon' ;-)
Nordhagenjentene :) Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Smak og behag det vel, mange som ikke vil vite. Jeg er for nysgjerrig, og for planlegger til at jeg klarer å vente. Rett og slett. For mannens del kunne vi godt ventet.
79kvinne Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 må få være opp til hver enkelt om de vil vite noe elr ikke. det har ikke andre noe med. det er litt spennende å se hva som plopper ut ja ikke alle som sier hva der blir selv om de vet det heller viste det ikke på første mann jeg. bare følte det på meg, fikk rett da Denne gangen vil jeg vite det, se om det stemmer med magefølelsen denne gangen
*Stolt trulte* Skrevet 5. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2012 Jeg respekterer og skjønner at folk vil vite kjønnet,men skulle ønske de tenkte det samme om oss :-) Når skal du på ul?
79kvinne Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 jeg skal ivei i uke 12 ( 20/9) og uke 18 ( 29/10). ser det nok ikke før uke 18.
Ane Elise Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Vi har allerede nå bestemt oss for at vi ikke vil vite kjønnet på spiren i magen når vi skal på ordinær ultralyd. Men det virker som det er så veldig gammeldags? 'Alle' skal vite kjønnet for å handle inn riktige klær og utstyr til barnet kommer,men vi er ikke så opptatt av det så hvorfor ikke respektere vårt valg og ønske om å leve spenningen?! Dagens lille 'frustrasjon' ;-) Dere får lykke til og stå på Sist gang jeg gikk gravid med nurket, hadde også min kjære og jeg bestemt oss på forhånd at vi ikke ville vite kjønnet på barnet på UL, og møtte verken negativ eller "fordommer" på det. Tvert imot syns folk vi var tøffe og tålmodig som ville vente helt til fødselen. Vi angrer ikke den dag i dag at vi gjorde det. Spenningen var desto større for de andre, mens vi tok det helt med ro til fødselen starte. Artig å høre hva folk tippet. Vi hadde til og med kjøpt inn en tippebok som folk kunne skrive i, noen la til og med cash i tippebørsa til nurket Når det gjelder klær og utstyr så får jo man kjøpt nøytrale farger, alt fra hvit, brunt, grått, beige ol., så det skal ikke være noe problem. Nå prøver vi å få en til, om jeg blir gravid igjen, så kommer vi til å gjøre det samme som sist gang, leve i spenning Kjempe artig syns jeg. Sist gang sa magefølelsen min at det kom til å bli en gutt, og jammen hadde jeg rett Du får lykke til, og kos dere med spenningen! Håper det ikke er lenge til det er vår tur igjen.
Ane Elise Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Forresten det er IKKE 100% sikker at det kjønnet man får vite på UL (bortsett fra 3D da) stemmer heller, så...
79kvinne Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 hehe, nei, det er de som har fått vite feil kjønn og handlet inn etter ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå