Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg vet alltid når EL kommer! Får El-slim, og kjenner det i magen ca to dager før jeg får positiv EL test. Så heldigvis gir kroppen meg gode tegn
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg vet alltid når EL kommer! Får El-slim, og kjenner det i magen ca to dager før jeg får positiv EL test. Så heldigvis gir kroppen meg gode tegn Så greit da Deilig når man kjenner kroppen og slipper tester og diverse. Venter nemlig EL i disse dager, men merker lite til det... Håper bare jeg får det som normalt. Sluttet på p-piller for snart 3 mnd siden og hadde en SA for en mnd siden... HI
Ane Elise Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Får El slim og masse murringer i magen, og på selve EL dagen får jeg litt spor av blod i EL slim Forrige prøveperioden kjøpte jeg EL test bare for å sjekke om magefølelsen min (bokstaveligtalt stemmer, og jammen meg gjorde det Du får lykke til, håper spiren klamrer fast neste gang du blir gravid igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå