Florida11 Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg er 7 uker på vei og blir bare kvalmere og kvalmere. Den siste uka har vært forferdelig. Jeg kaster opp omtrent alt jeg spiser og for å holde noe ned må jeg legge meg ned rett er måltid og ligge i ro en time eller to. Får da til å beholde litt, men ikke alt. Jeg har kuttet ut å spise hvetemel pga migrenen min, så det er ikke så lett putte i seg salte kjeks og slikt heller. Jeg finner ikke noe som holder seg nede :-( Jeg har nå gått ned 3 kg de siste 2 ukene.... Hvordan får dere til å holde på maten?
79kvinne Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 jeg måtte ty til afipran for å ta unna det verste. spiser veldig lite i gangen, men prøver å spise litt oftere. holder meg mest mulig unna søtt, da det ble værre med kvalmen, spiser heller salt. gav seg i uke 9 greier å fungere uten medisiner nå. kan kjenne litt til kvalmen men ikke sånn som tidligere
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg er i uke 12. Er veldig sulten hele tida, men er ikke så mye som går ned før jeg brekker meg og er ferdig med måltidet. Ikke oppkast heldigvis. Men kunne godt tenkt meg å få spist med mett slik at det holder mer enn 1 time. På jobb er jeg sliten ettersom jeg alltid er sulten... Er bare middag som går ned til jeg blir mett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå