Gå til innhold

Bli gravid etter fødsel, men ingen mens *teit spm*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke det er et teit spm jeg :)

Jeg var i samme situasjon for ikke lenge siden. Etter min andre fødsel for 9 mnd siden. Jeg fikk mensen tilbake i midten av august og var glad for endelig å ha en syklus å gå ut i fra. Før mens kom trodde jeg jeg hadde el hver mnd og opptil to ganger pr mnd pga el-slim. Meeen neida, ingen mens kom og ingen positiv g-test.(testet ikke etter el for det hadde blitt dyrt gitt, og jeg hadde blitt stressa.)

El-slim har alltid vært et sikkert tegn for meg, men tydeligvis ikke etter denne fødselen. Noen kjenner jo andre tegn på el også da.

Så jeg ville ha venta på mensen og fått en syklus å gå ut ifra. Husk at syklusene etter fødselen KAN være litt ustabile i begynnelsen.

Lykke til! :)

Synes ikke det er et teit spm jeg :)

Jeg var i samme situasjon for ikke lenge siden. Etter min andre fødsel for 9 mnd siden. Jeg fikk mensen tilbake i midten av august og var glad for endelig å ha en syklus å gå ut i fra. Før mens kom trodde jeg jeg hadde el hver mnd og opptil to ganger pr mnd pga el-slim. Meeen neida, ingen mens kom og ingen positiv g-test.(testet ikke etter el for det hadde blitt dyrt gitt, og jeg hadde blitt stressa.)

El-slim har alltid vært et sikkert tegn for meg, men tydeligvis ikke etter denne fødselen. Noen kjenner jo andre tegn på el også da.

Så jeg ville ha venta på mensen og fått en syklus å gå ut ifra. Husk at syklusene etter fødselen KAN være litt ustabile i begynnelsen.

Lykke til! :)

Takk for svar! :)

Da får vi bare smøre oss med tålmodighet og håpe mensen kommer tilbake snart (wow, aldri ønsket det før:P). Vurderte el-tester en stund da jeg var rimelig desperat, men slo det fra meg. Ville blitt dyrt ja :P Har alltid kjent det bak i korsryggen jeg, kjenner fortsatt samme, men ingen mens her hell. Så kroppen forandrer seg etter fødselen.

Takk for det :) Lykke til til deg og =)

Min venninne hadde også lyst på to tette og hadde sex jevnlig etter fødsel. Etter en god stund hvor hun følte seg litt uvel dro hun til legen å fikk vite at hun var 10uker på vei ;) Hun trodde hun måtte ha mensen først, men el kommer selvfølgelig først - hun bare viste ikke når ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...