Gå til innhold

Fått svar på første hcg test.. noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var på 1829... Men ekke det veldig lavt? Jeg hakke peiling! Og vet joikke hvor langt på vei jeg.. men testet positiv 28 aug og negativ 13 aug.. noen kloke svar???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må bare vente på neste hcg test.

er ikke noe annet å si

Skrevet (endret)

Kan du ikke regne utifra siste mens dagen da? Da skulle jo du ha hatt noe peiling hvor langt du er. Ellers er det umulig å si om dette er bra eller ikke. Men tallet er jo høyt, så jeg vil nok tippe det er bra ;)

Ta ei til blodprøve om 1 dag. Da ser du hvordan det stiger.

Her er en tabelle som viser litt om stigninger.

http://betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Endret av dincene
Skrevet

Den lå på 9000 hos meg i uke 7+5, og 8+2 var den steget til 110000.... Du må nok bare vente å se på stigningen! Lykke til :)

Skrevet

Har tatt ny i dag og får svar i morra.. men må nok regne med håpet er borte siden hun ikke så noe forsteranlegg på UL for to dager siden.

Skrevet

Er du i uke 5 som tabellen tilsier etter det tallet du oppga, så er jo litt tidlig å se noe som helst på en ul. Og dei har jo forskjellig kvalitet på utstyret dei også.

Skrevet

Det er jo sant... men etter hva hu dama sa så blei jeg veldig nedfor og nesten bestemte meg for at da har det gått galt da... sikkert en egen beskyttelse greie for å ikke bli for skuffa :/ Timene snegler nok avgårde til i morra.. så får man et bedre svar

Skrevet

Ja dei tenker vel ikke over hva vi føler... Og så lite man selv kan gjøre med noe i dette gamet. Er bare å sitte å vente. Veit selv hvor vanskelig det er og tida går alt for sakte! Men så lenge du ikke blør, så trenger du ikke å være negativ ;) Det er nok håp fortsatt!

Skrevet (endret)

Å, jeg visste ikke hvor langt du var pÅ vei... Jeg var pÅ tidlig UL ca 5+4, og da kunne man se tydelig fosteranlegg. Hjertet hadde enda ikke begynt Å slÅ da, sÅ det fikk jeg ikke se før senere...

Jeg har ogsÅ mistet i MA to ganger, den ene i uke 4, den andre vet man ikke, men før uke 6, da jeg var pÅ tidlig ul, og man kunne ikke finne annet enn tegn pÅ graviditet (ingen fosteranlegg). Den i uke 4 kunne man se fosteranlegget, men det var jo ikke utviklet seg i det hele tatt. Den andre sÅ var det en sÅkalt BO, hvor egget forsvinner, eller noe slikt, og da ble det ikke funnet noe. Den siste ganga hadde jeg ogsÅ en HCG stigning...

Mener absolutt ikke ta hÅpet fra deg, for dette kan jo sÅ klart gÅ bra! Det er forskjell pÅ hvilket UL-apparat man bruker osv, kanskje det du brukte ikke var sÅ bra, og dermed kunne dere ikke se noe. Kanskje du ogsÅ er tidligere pÅ vei enn først antatt? Jeg krysser fingrene for deg!

Endret av lUmlUm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...