Gå til innhold

Mammaklær - frustrert!

Anbefalte innlegg

Det virker som om at produsentene tror vi driter i hvordan vi ser ut når vi blir gravid. Det finnes så mye tragiske klær for gravide! Det værste er at klærne aldri passer; fordi str ikke stemmer. Tar de utgangspunkt i at alle går opp ti kg før andre trimester eller? Jeg måtte kjøpe meg en bukse på H&M (nei den var ikke fin men jeg var desperat) og gikk for str 36. Den er litt stor... Og jeg bruker alltid, uten unntak, 38 i bukser og klær. Hva skal man gjøre da? Alle topper ser jo ut som telt. Prøvde å shoppe på nett, og var delvis fornøyd med det som kom fra asos.com da, men nettshopping kan jo være gambling, og tungvint å sende tilbake.

Noen som kan tipse meg om noe..? Finnes det noen butikker i Trondheim?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968780-mammakl%C3%A6r-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buksene på hm går iallefall ned til str 34, jeg har funnet masse kule bukser på hm denne gangen og de sitter godt. Om ikke du har kjempestor mage enda og toppene blir store så er det jo bare å bruke vanlige lange topper, det gjør iallefall jeg.

Har funnet mye fint på HM, spesielt bukser som er fine og gode å bruke. Når det gjelder topper så har jeg brukt de jeg har fra før, ikke kjøpt noen nye der enda da magen ikke er så stor. Har ellers en del kjoler og tunikaer som fremdeles kan brukes.

Annonse

Var på hm for å kjøpe mammabukser forrige uke. Veeldig mange tragiske, men fant også tre jeg elsket. En svart, traang til 199. Den var også i blant annet grønt og rødt. Og en trang grå til 199. Ikke strikk over hele magen. Og en mørk rød penere, fortsatt traaang bukse i mer olabuksestoff. Kosta 399. Jeg er kjempefornøyd. De satt virkelig bra. Mammatopper håper jeg at jeg kan styre mye unna. Heller stretchy normale topper.... men det gjenstår å se. Magen har jo bare såvidt begynt å vises..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...