Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Holder på å klikke i dritt her! Jada, kunne selvfølgelig begynt å gnikke med Jif men det er så unødvendig når man har Plumbo sin spray! Jeg har ikke funnet noe bedre middel til å vaske dusjen/doen med Og nå har vi ikke ICA MAXI lengre, og der forsvant sprayen også.. Jeg har lett i Bunnpris, Kiwi og Remabutikker, spurt betjeningen i disse butikkene men nei... Vet dere hvem som selger slik? http://www.midsona.no/no/PRODUKTER/Plumbo/Plumbo-PowerClean-Fettloser/
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Fasan, en dagsreise til nærmeste butikk.. Jeg blir faktisk litt irritert på dette, matvarekjedene har ekstremt med makt. Nærbutikken(også ica) hadde denne sprayen inntil nylig, men den ble tatt ut av sortimentet helt plutselig. Kanskje de kunne prøve produktene og bytte ut den grusomme grønne Jif-sprayen istedet?? Arrrg!! Noen som vet om de har på noen coop-butikker da? Og regner med det ikke er noen tvil om at jeg anbefaler denne sprayen hvis dere får tak i, den løser opp fett/kalk på få sekunder HI
Gjest Siklerotte Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Det er jo mulig de kan ha slik på f.eks. Coop Obs! eller Mega, de har jo gjerne litt større utvalg. Du får ringe og spørre, så slipper du flere bomturer.
valkyrien Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 De pleier å ha sånt på de fleste dagligvarebutikker. Her jeg bor har de på Kiwi, Coop Prix, Joker... I tillegg vil rørleggerforretninger ha avløpsrens, kanskje ikke Plumbo, men ting som virker vel så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå