Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Skeptisk.. http://www.frulue.com/categories/luer
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Bestilte du med faktura? Da er det ikke uvanlig at de foretar kredittsjekk og da må du oppgi alle 11
Gulosten™ Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Hvis du skal betale med faktura er vel ikke det så rart?
Mami_ Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Er det Klarna som vil ha personnr ditt, eller selve butikken? Det er hvertfall en velbrukt og annerkjent betalingsordning, så jeg tror ikke det er noe å være redd for
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Ok! Takk! :-) Ja, jeg fikk kanskje spørsmålet etter at jeg haket av for faktura. hi
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Man skal faktisk ikke trenge å oppgi personnummer, det er PERSONVERN på personnummeret! Om butikken sender faktura gjør de det faktisk på egen risiko. Du er ikke pliktet til å oppgi personnummer ved netthandel. Kontonummer og sikkerhetsnummeret til kredittkort/bankkort kan de kreve, men ALDRI PERSONNUMMER! Hilsen bankansatt
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Kan ikke huske å ha oppgitt PERSONNUMMERET (hehe, måtte rope litt jeg også) mitt selv om jeg har fått tilsendt faktura. Skeptisk..
me_87 Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Jeg har alltid oppgitt person nummer når jeg har valgt å få tilsendt faktura. Dette gjør de for å kredittsjekke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå