Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Del Skrevet 4. september 2012 Det har ikke gått 1 år enda, så jeg kommer ingen vei via legen. Jeg er under 30 år, har et barn fra før med samme mann og vi ble gravide veldig raskt forrige gang, men nå skjer det ingenting så jeg vurderer å dra for en samtale og sjekk. Og hva skal til for å få en Pergokur? Må man ha prøvd lenge først? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968694-sliter-med-%C3%A5-bli-gravid-og-vurderer-%C3%A5-bestille-time-hos-privat-gyn-men-hva-kan-de-se-p%C3%A5-ultralyd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
HåperPåNr2 Skrevet 5. september 2012 #2 Del Skrevet 5. september 2012 hei. vi har ett barn fra før av på 2.5 år. vi går nå inn i vår 8 pp og ble gravide med førstemann i 1 pp. litt frustrerende at det tar mer tid nå. jeg har vært hos gynekolog bare for å sjekke at alt var ok og det var det. litt usikker på hva hun så etter men hun sa at alt var klart for et egg der(hun kunne tom se at jeg snart hadde eggløsning. kanskje hun sjekket for tette eggledere. sier til meg selv at det er helt normalt at det tar opptil ett år så får vel stresse ned og bare se det an. jeg har gått på en del sterke medisiner det siste året så tenker at det gjør at det tar litt lengre tid denne gangen..jeg sendte også mannen til sædprøve og svømmerne var helt supre. det har hjulpet meg med å stresse ned vet å vite at alt er ok.så du kan jo gå til legen og sjekke så slipper du å tenke på det noe mer? de fleste tar vel pergo for å få mer regelmessig eggløsning men har lest om noen som får det til tross for at de er regelmessige men trenger litt ekstra boosting til eggene sine så flere slippes.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968694-sliter-med-%C3%A5-bli-gravid-og-vurderer-%C3%A5-bestille-time-hos-privat-gyn-men-hva-kan-de-se-p%C3%A5-ultralyd/#findComment-144520826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå