jente___ Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Sitter her alene og kjeder meg da, barnet er lagt og samboer jobber hvordan er det med dere?
Prøverpåentil Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Her er alt bra.. Litt under en måned til termin og begynner å få angst!! Hehe.. Når har du termin da? Er alt klart?
jente___ Skrevet 4. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2012 10 uker igjen i dag:) men ingenting klart, er midt i flytting. Bare få vasket med det huset nå så kan jeg ta fram babytinga igjen har det meste fra førstemann du da? Er ting klart?
Mamma med to trollunger Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Her er det 5 uker til termin! Kan ikke beskrive hvor godt det skal bli å få lillemor ut! Er fysisk sliten, men aller mest mentalt sliten! Hodet vil så mye mer enn kroppen tillater. Kjedelig! Har hatt noen dager nå hvor jeg gråter for ingenting. I tillegg tror jeg at lillemor har klart å briste ett av ribbeina mine. Har hvertfall sykt vondt på ene siden. Skjønner ikke helt at det er mulig egentlig. Men sett bort fra alle plager, nyter jeg å være gravid. Elsker å kjenne at frøkna sparker. Og storebror(2,5 år) blir mer og mer knyttet til magen. Han koser og klemmer den og susser magen god natt. *smelt* Spent på hvordan han kommer til å reagere når magen er vekke og lillesøster er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå