Poteta Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 ....siden jeg fikk svar på blodprøven i dag som viste godt over 300 på rugedag 14 etter IVF forsøk. Hadde en MA i uke 12 tidligere i år, så håper "påsan" klamrer seg fast denne gangen
Ele Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Velkommen, så utrolig koselig å se deg her!!
Poteta Skrevet 4. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2012 Hehe, ja nå var det vel på tide damer hehe Må nok innrømme at jeg er litt mer tilbakeholdenede denne gangen... Men det går jo egentlig fint så langt 4+4 i dag. Skal på UL 24.sept. og skal inn å ta ny blodprøve på freddan åssen er formen deres da?
snuppo Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 formen er alt for opplagt, står opp 7-8 hver dag, er ikke kvalm lengre heller....nesten som jeg glemmer at jeg er på tjukka hhahhaa, må bare nyte det mens det varer, du da?
snuppo Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 jeg er jo arb.ledig for tia, så sitter jo å søker jobb hele dagen, tilåmed søk i o store byn :-) må seriøst finne noe snart..haster!!!
Ele Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Jeg må innrømme at jeg litt flau måtte sykmelde meg 30% i dag på grunn av ryggen, føler at det er så forferdelig tidlig i uke 18...?? Men jeg velger å være naiv å tro at det bedrer seg og jeg er tilbake i 100% om 4 uker!! :)
Poteta Skrevet 4. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2012 Jeg er bare litt trøtt innimellom, men ellers bra. Kjenner det er litt trangt i magen av og til og har sluppet den ut for lenge siden Er også arbeidsledig og søker jobber. Var på intervju i går og får svar på fredag, så vi får se. Krysser fingrene for at det blir Men Trondheim er jammen ikke noe lett by å få jobb i. Skal ikke være flau for å sykemelde seg. Er jo bedre å ta det litt med ro og kanskje komme sterkere tilbake, enn å gå på en kjempesmell og bli borte lenge. Jeg håper bare formen holder seg sånn at jeg ikke blir skikkelig dårlig g ikke kan jobbe....
79kvinne Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Gratulerer håper den klorer seg skikkelig godt fast lukke til med jobb søket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå