Gå til innhold

Hva synes dere om disse navnene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sophia - Nydelig

Erica - Flott

Cornelia - Nydelig

Eliana - Helt greit

Daniela - Neh..

Milla - Kallenavn, ikke navn

Christiane - Flott

Anabelle - Nei

Lilliane - Nei

Louise - Nei

Èlia? - Minner om guttenavnet Eliah, så nei

Likte ingen av guttenavnene. Ser ut som kallenavn og/eller kattenavn. Klarer ikke se for meg en seriøs yrkesaktiv 35åring med noen av de navnene.

Er ikke Milo et vaskemiddel?

Sophia og Cornelia er nyydelige navn ;)

Liker ingen av guttenavnene. Liker generelt ikke poppis-guttenavn som stort sett bare består av vokaler og mye konsontanter. Synes de blir litt pinglete. Men smaken er jo forskjellig.

Jentennavn:

Liker Sofia. Flott navn, men ville skrevet det med f.

Erika - med k. Er også koselig.

Cornelia er koselig og søtt.

Eliana, Daniela, Annabelle, Lilliane og Elia liker jeg ikke. Blir for dillete for meg.

Milla og Christiane er ok.

Louise er fint.

Jeg er heller ikke fan av noen av guttenavna. For femi eller kallenavn for meg. Theodor er fint, men veldig vanlig.

Blant jentenavna var det mer som ligner navn jeg kunne vurdert, men da heller Sofia, Cordelia, Liliane, Kristiane, Lovise eller Eloise, samt Antonella. Siste er egentlig ikke min stil, men det var ei fantastisk nydelig jente i barnehagen til Eldsta som het det, og det kan kanskje være noe for deg?

Annonse

Sophia Erica Cornelia Eliana Daniela Milla Christiane Anabelle Lilliane Louise Èlia? og disse: Theo Milian Milan Milo Arian Mio Romeo ? Takk for svar:)

Jeg synes de fleste navnene dine var veldig fine :)

Elsker Milo og Milan! Et av de ville jeg ha brukt om jeg fikk en gutt, tror jeg. Ellers liker jeg best Theo og Mio. Milian synes jeg er blitt litt for mye et trendnavn, og da skifter det helt karakter i mine ører/øyne. Men synes igrunn alle navnene dine er fine, om ikke du bryr deg om sånt :)

Av jentenavnene synes de fineste er Sophia, Erica, Cornelia og Eliana. Har hatt flere på min egen liste ;) Milla har jeg fått helt i vrangstrupen fordi jeg synes det er et skikkelig motenavn. Men det er jo egentlig en fin lyd i navnet, så igjen, om man ikke tenker på sånt så gjør jo ikke det noe :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...