Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Mannen strøk på oppkjøringa idag og absolutt alle trodde han tulla når han kom og sa han hadde strøket. Kjørelæreren kunne ikke skjønne hvordan sensoren kunne påstå at han skulle stryke. Begrunnelsen til sensoren var at han ikke planla godt nok hvordan han skulle kjøre i et veikryss ... Han skulle vite om det kom bil osv. Det vet man jo ikke før man er i krysset! Kan jo ikke planlegge et veikryss! Man må jo se godt for når det er uoversiktlig osv, men det var feil. Det var også feil at han sjekka blindsonen veldig nøye i rundkjøringer for da mente sensoren at han glemte å sjekke den i første omgang, men sensoren la ikke merke til at han sjekka den første gang. Da er det jo sensoren som ikke har fulgt med! Synes dere han burde sende inn klage? Han skal ringe kjøreskolen i morgen og bestille ny oppkjøring ...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Jeg har faktisk hørt at man kan stryke for ikke å kjøre miljøvennlig. Med det menes blant annet at du skal planlegge kryss og slik, så du bremser minst mulig, og heller lar bilen trille til den stopper av seg selv. Du kan jo alltids klage, men jeg tror egentlig ikke at du kommer noen vei...
☆☆☆ Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Holdt på å stryke av samme grunn, men jeg nevnte det selv på oppsummeringen med sensor, og han sa det kun var alvorlig hvis man ikke innså det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå