Gå til innhold

snerve pirrende å vente på hcg svar!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er ren og skjær tortur. Jeg har sittet i hele dag og ventet på tlf..forberedt meg på på det værste og håpet av hele hjertet..og tlf kom 15.30 med gode nyheter :)

Føler virkelig med dere som må vente, og håper dere også får gode nyheter!

Annonse

Jeg gjør det fordi det mestsannsynlig har gått galt.. og før de kan utflre en utskapning el noe var det en prosedyre. Var på UL på mandag og hun kunne kun se en uregelmessig gestenasjonssekk og ingen fosteranlegg.. så derfor trodde hun det ikke var liv laga der. Ingen hjerteaktivitet el noe. Vet ik hvor langt jeg er heller, hun sa hun ikke kunne måle det, men på henvisningen til sykehuset har hun skrevet 5+5. Så er lerrere forvirret.

Jeg aner ikke hva hcg nivået lå på, tenkte jeg skulle spørre men glemte det da jeg ble så glad over å høre at det var stigning :P

Jeg tok blodprøvene fordi jeg pga 2 SA, protein-s mangel og lupus antikoagulant får ekstra oppfølging og de ikke kunne se noe på ul siden det var for tidlig

Jeg fikk akkurat svar på hcg målingen min og desverre så var det senkning, Inn til UL i morgen, for å se om det er nødvendig med utskrapning :( Har jo kun friskt blod uten smerter... :/

Håper på bedre resultat for deg Jeland! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...