Gå til innhold

17 mnd og fryktelig sinna.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jenta mi på 17 mnd er stort sett blid men ibland kan hun få skikkelig raserianfall. Særlig i mat situasjoner. Hvis hun blir korrigert med at brødskiva skal ligge på tallerken så kan den fly gjennom rommet og hun vræler og kaster seg rund i stolen sin. Aner ikke hva jeg skal gjøre det med så er det noen der ute som har noen tips??

Hun har også begynt å bite men bare mamma og pappa og da i situasjoner som egentlig er hyggelige som f.eks når vi sitter og leser en bok. Da kan hun plutselig gi deg en kos og samtidig sette tenna i deg. Når vi tar henne da så bare ler hun oss rett opp i ansiktet.

Dette er frustrerende så mottat alle tips med takk :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968550-17-mnd-og-fryktelig-sinna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akuratt samme med min på 17 mnd! Blir illsint om jeg skal rette litt på vannglasset, hjelpe han med gaffelen osv. Da flyr mat og vann ++ rundtom kjøkkenet. Han blir sint for mye annet også, får han ikke trille vogna med lillebror alene, blir han sint. Får han ikke pusse tenna -alene blir han sint. kommer han seg ikke bort til lekene i badekaret, blir han sint. Ja- sånn fortsetter det!

Han er sur stort sett hele dagen for noe;) hehe

Jeg finner heller ingen løsning, prøver rett og slett bare å vente det ut. Når han blir sint, spør jeg han hvorfor, i stede for at han skal slå/kaste mat osv.

Men guuuri det er virkelig en tolmodighetsprøve!

Bite har han heldigvis sluttet med, helt uten at vi har gjort noe utenom å si au og se litt strengt på han.

Så hiver meg på denne, hadde ikke vert dumt med noen råd! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...