Gå til innhold

17 mnd og fryktelig sinna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jenta mi på 17 mnd er stort sett blid men ibland kan hun få skikkelig raserianfall. Særlig i mat situasjoner. Hvis hun blir korrigert med at brødskiva skal ligge på tallerken så kan den fly gjennom rommet og hun vræler og kaster seg rund i stolen sin. Aner ikke hva jeg skal gjøre det med så er det noen der ute som har noen tips??

Hun har også begynt å bite men bare mamma og pappa og da i situasjoner som egentlig er hyggelige som f.eks når vi sitter og leser en bok. Da kan hun plutselig gi deg en kos og samtidig sette tenna i deg. Når vi tar henne da så bare ler hun oss rett opp i ansiktet.

Dette er frustrerende så mottat alle tips med takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akuratt samme med min på 17 mnd! Blir illsint om jeg skal rette litt på vannglasset, hjelpe han med gaffelen osv. Da flyr mat og vann ++ rundtom kjøkkenet. Han blir sint for mye annet også, får han ikke trille vogna med lillebror alene, blir han sint. Får han ikke pusse tenna -alene blir han sint. kommer han seg ikke bort til lekene i badekaret, blir han sint. Ja- sånn fortsetter det!

Han er sur stort sett hele dagen for noe;) hehe

Jeg finner heller ingen løsning, prøver rett og slett bare å vente det ut. Når han blir sint, spør jeg han hvorfor, i stede for at han skal slå/kaste mat osv.

Men guuuri det er virkelig en tolmodighetsprøve!

Bite har han heldigvis sluttet med, helt uten at vi har gjort noe utenom å si au og se litt strengt på han.

Så hiver meg på denne, hadde ikke vert dumt med noen råd! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...