vaggle Skrevet 5. september 2012 #26 Del Skrevet 5. september 2012 ikke noe å grue seg til jenter .. jeg skal om ca 9-10 uker føde for fjerde gang!!! gleder meg vanvittig!!!! er en av de flotteste opplevelsene du kan ha i livet!!! Hadde jeg bare hatt den innstillingen:)) Jeg er liv redd, heldigvis ikke for smerter osv. men er så redd jeg er den 1% som dør. Huff veit det er teit. men tenkt dette i maaaaannnge år før jeg faktisk ble gravid. Har noen få uker igjen å prøve å endre dette. Din kommentar hjalp i det store:D akkurat det tenkte jeg også føre førstemann... men så bestemte jeg meg for at dette er jo noe damer gjør over hele verden hele tiden så hvorfor skulle ikke jeg klare det da!!! og her i lille norge har vi de beste jordmødre og doktorer til å hjelpe såg en fødsel på youtube her om dagen fra en eller annen jungel- dama satt mutters alene bak husveggen... greide det hu å !!! ønsker deg lykke til og håper du klarer roe deg på en eller annen måte det blir bedre for deg og babyen !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968547-jeg-er-vettskremt/page/2/#findComment-144519976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaklemor Skrevet 5. september 2012 #27 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe! Da skal du være glad du ikke hørte meg Jeg brølte rett og slett *LER* og jeg trodde jeg skulle være stille Jeg også brølte, ikke f*** om jeg kunne latt være Haha! Husker jeg beklaget meg etterpå.. De måtte jo lukke igjen vinduet så brølte høøøyt :-D hehe! Blir som den saken som var nå, att politiet rykket ut til dødsskrik på ett sykehus, også var det bare ei som fødet:PP Dem hadde ikke lukket vindu hahah! He he Ei som føder kan forveksles med mangt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968547-jeg-er-vettskremt/page/2/#findComment-144520269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå