Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Spesielt hvis du gir "små" gaver - hva betyr det? Jeg og ei venninne skulle gi noe lite. Jeg ga henne en fin vase til ca 150 og hun ga meg to dyre lipgloss til 300. Det var ekkelt å ta i mot noe så dyrt.. Så.. har dere tips til gaver som du blir glad for som ikke er så dyre?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Forrige gaven jeg gav til ei venninne var en blomsterdekorasjon som jeg hadde laget sjøl. (jeg er blomsterdekoratør) Hun blei veldig glad for den. Ellers gir jeg ofte vin til de jeg veit som drikker det, eller noe telys/kubbelys og stæsj. Lys er noe de fleste bruker, og setter pris på. De venninnene som har fått barn får ikke lenger julegaver da, da er det barna som får istede.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Jeg gir forskjellige ting. Jeg liker å handle på salg på nettet utover høsten. Denne høsten kanskje jeg kjøper et putetrekk eller noe. Noe fint. Kjøkkenhandduker.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Det kommer veldig an på gaven da.. Finner jeg en flott veske til 100,- så gir jeg jo det. Kjøper jeg en strikkegenser til 200,- så gir jeg det. Finner jeg et par ting så det blir 300,- gir jeg det.
TPK Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Vi har blitt enige for mange år siden om å droppe julegaver, siden vi er en stor vennegjeng. Til bursdager gir vi kun gave hvis de har fest/feiring, og kun de som kommer på festen. Da blir det ofte et spleiselag på 100-150 kr pr pers, gjerne vin, blomst eller noe til huset. Det blir noe annet med runde dager selvsagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå