HokusPokus1 Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 .... og i tilfelle hvor lang tid tok det å få svar?
pianowoman Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Ja, har søkt på Riksen og fikk svar i løpet av 4-5 dager. Søkte i uke 8, og da var det visstnok i siste liten for å få plass...
HokusPokus1 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2012 (endret) Oj såpass.. Legen min sa hun sender inn søknad i uke 10/12 .. Jeg er nå uke 6+4 Endret 4. september 2012 av Håper-krysser alt vi har
Bentix Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 legen mente det var lurt å søke tidlig, så hun søkte for meg da jeg var i uke 7. Fikk svar litt under 2 uker etterpå. Ullevål forresten
HokusPokus1 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2012 Hmm da må jeg forhøre meg mer når jeg er der neste uke..
Oktoberbarnetmitt Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Innom på besøk fra 3. trimester... Fant emnet under siste innlegg. Men oj - er dette noe jeg må gjøre selv?? Jeg har ikke tenkt tanken engang...
Bentix Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Innom på besøk fra 3. trimester... Fant emnet under siste innlegg. Men oj - er dette noe jeg må gjøre selv?? Jeg har ikke tenkt tanken engang... Legen gjorde det for meg... Kommer kanskje an på hvor i landet man holder til også?
Oktoberbarnetmitt Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Innom på besøk fra 3. trimester... Fant emnet under siste innlegg. Men oj - er dette noe jeg må gjøre selv?? Jeg har ikke tenkt tanken engang... Legen gjorde det for meg... Kommer kanskje an på hvor i landet man holder til også? OK, har ikke hørt noenting om det. Har ikke så mange sykehus å velge mellom her, så trenger kanskje ikke å søke da...
*LP* Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Jeg bor i Bergen og vi trenger ikke å søke. Får automatisk plass på Haukeland.
HokusPokus1 Skrevet 5. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2012 Jeg bor i Bærum , så får automatisk Bærum sykehus. Men ønsker Rikshospitalet , derfor søknad fra min side
Oktoberbabyen Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Jeg søkte ahus, dette gjorde legen da han lagde til det graviditetsarket hvor han og jordmor skal fylle inn målinger osv. Dette arket hadde flere sider, jeg fikk første som jeg skulle ha med på kontroller og på føden, og sidene bak var kopi til han samt søknad om fødeplass som ble sendt til aktuelt sykehus. Vi bor i Follo, så valgte ahus fremfor Ullevål og riksen grunnet reisetid og "tilgjengelighet" når rushen står stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå