Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neeeei, stakkars deg!!! Jeg føler så virkelig med deg......vet hvor vondt dette er. Jeg harbikke opplevd selv at egga ikke ble befrukta, men at jeg mista alle egga mine som ble befrukta pga ødeleggende olje. Det er kjempe vondt å ha gått på medesiner så lenge og er instillt på et forsøk. Som at rugetiden ikke er vanskelig nok, så skal det allerede stoppes før insett..... Fader altså!!! Grin, få ut frustrasjonen å snakk med de du kan som du føler gir deg støtte. Deretter så blir der et nytt forsøk etter hvert. Hvor mange har du hatt?

Gjør en forskjell i mellomtiden, spis sunn mat og få i deg rikelig med vitaminer og mineraler. Jeg har blitt lesoman:p og googler du på spis deg gravid kan en bli veldig inspirert og motivert, samt trening. Finn ut hva du kan spise for å styrke egg og sæd kvalitet. Har lest at te skal hjelpe til med å bli gravid og vitamin D skal øke sjansene. Det er mye vi kan gjøre. Sender deg en god og varm klem! Lykke til videre:)

Men du......du skriver at du hadde egg uttak i går......da er det jo fortsatt tid igjen så de kan bli befrukta?

Da jeg var på uttak sist fikk jeg også beskjed at ingen egg var befrukta, men fikk beskjed innsett dagen at 5 egg hadde blitt befrukta........så det er jo fortsatt håp da? Ikke gi opp enda!

Ble 2 litt forskjellige meldinger her nå, men jeg håper fortsatt for deg:)

Neeeei, stakkars deg!!! Jeg føler så virkelig med deg......vet hvor vondt dette er. Jeg harbikke opplevd selv at egga ikke ble befrukta, men at jeg mista alle egga mine som ble befrukta pga ødeleggende olje. Det er kjempe vondt å ha gått på medesiner så lenge og er instillt på et forsøk. Som at rugetiden ikke er vanskelig nok, så skal det allerede stoppes før insett..... Fader altså!!! Grin, få ut frustrasjonen å snakk med de du kan som du føler gir deg støtte. Deretter så blir der et nytt forsøk etter hvert. Hvor mange har du hatt? Gjør en forskjell i mellomtiden, spis sunn mat og få i deg rikelig med vitaminer og mineraler. Jeg har blitt lesoman:p og googler du på spis deg gravid kan en bli veldig inspirert og motivert, samt trening. Finn ut hva du kan spise for å styrke egg og sæd kvalitet. Har lest at te skal hjelpe til med å bli gravid og vitamin D skal øke sjansene. Det er mye vi kan gjøre. Sender deg en god og varm klem! Lykke til videre:)
Jeg har hatt et forsøkt tidligere som de måtte avbryte pga jeg produserte for mange egg. Kom litt lengere denne gangen i alle fall. Synes jeg spiser ganske sunt. Tar tran hver dag og spiser fisk flere ganger i uka. Drikker kanskje litt mye cola.... Skal inn på en samtale med legene på ullevål på torsdag hvor de skal gå igjennom journalen min og legge en plan for videre fremdrift.

tror ikke det er noe håp med eggene. De hadde forsøkt ICSi eller hva det henter med å sprøyte cellene direkte inn i eggene...... Takk for all varme tanker:-)

Annonse

Hei du..

Jeg kjenner deg ikke, men kjenner veldig på samme følelsen du sitter med..d føles urettferdig ut og fryktelig bortkastet. Vi kom hjem fra St.Olavs forrige uke med samme beskjed og jeg var knust.. kjenner på det enda, men etter samtale med legen der ble vi enige om å prøve engang til.

Jeg vet ikke annet råd enn å prøve finne på ting som gjør deg "glad".. jeg har vært hjemme, vasket ned eks antall ganger i frustrasjon, grått masser, planlagt tur... og kost meg m familie og venner så godt d lar seg gjøre.

Vi har vært igjennom tre forsøk.. første fikk vi fine egg men de ble ødelagt av dårlig olje...andre gange som stolavs dekte ble jeg kjemisk gravid...og nå klarte de ikke befrukte noe.

Jeg skulle gjerne gitt deg en god klem og sagt som ei jeg kjenner...hold ut, får dere gullklumpen er det verdt alt sammen og mer til .. <3

KLemmer fra Veronica

Hei du.. Jeg kjenner deg ikke, men kjenner veldig på samme følelsen du sitter med..d føles urettferdig ut og fryktelig bortkastet. Vi kom hjem fra St.Olavs forrige uke med samme beskjed og jeg var knust.. kjenner på det enda, men etter samtale med legen der ble vi enige om å prøve engang til. Jeg vet ikke annet råd enn å prøve finne på ting som gjør deg "glad".. jeg har vært hjemme, vasket ned eks antall ganger i frustrasjon, grått masser, planlagt tur... og kost meg m familie og venner så godt d lar seg gjøre. Vi har vært igjennom tre forsøk.. første fikk vi fine egg men de ble ødelagt av dårlig olje...andre gange som stolavs dekte ble jeg kjemisk gravid...og nå klarte de ikke befrukte noe. Jeg skulle gjerne gitt deg en god klem og sagt som ei jeg kjenner...hold ut, får dere gullklumpen er det verdt alt sammen og mer til .. <3 KLemmer fra Veronica
Takk for råd. Det som holder mottet oppe er at jeg aldri vil gi meg. Blir spennende å høre hva legene sier på torsdag om hvordan vi går videre frem. Tenker også litt på om vi etter hvert bør tenke på å gå privat i danmark eller noe. Mye avhenger av samtalen på torsdag. Når starter du opp igjen med nytt forsøk?

Vi har også vurdert danmark.. st olavs vil iallefall gå med på ett forsøk til også fikk vi beskjed om at vi må bare ta innover oss at det her kanskje ikke går og at vi bør vurdere donor. Jeg klarer ikke tanken på det engang nå.. vil heller prøve så langt d lar seg gjøre for å få vårt barn <3 Blir spennende for deg på torsdag da, skriv gjerne om du orker hvordan d gikk?

Jeg går og venter på blødning nå..skal ringe de da slik at neste forsøk blir planlagt...så slik d ser ut nå blir d kort regime i oktober. Veeeeldig glad jeg slipper nesesprayen..først vente 21 dager for så å stå på den lenge før man i det hele tatt får tatt sprøytene. Veldig spent på det korte ihvertfall.

Vet d ikke hjelper særlig, men jeg forstår hvordan du har det og jeg skulle virkelig ønske det gikk an å få noen garanti for at det går til slutt <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...