Gå til innhold

Jeg stikker og trener!

Anbefalte innlegg

2. trimester skal jo være glansdagene, så da lever vi etter det, har jo tross alt passert 13 fullgåtte nå! Frokost inntatt, baby levert i barnehage, skeia ut med en snickers, kost pusen, nå er det tid for trening. Kryss fingre for at jeg ikke går ned for telling!!! Formen er tross alt ikke heeelt super, så det blir vel rolig start ;) Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968437-jeg-stikker-og-trener/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er deilig å føle seg i bra form! :-) Jeg har stort sett trent hele veien, men merker det er litt bedre når jeg ikke er så kvalm lenger! Eneste problemet nå er at jeg allerede er ganske stor og veier langt mer enn vanlig (gått opp nesten 4 kg og er 17+4)så føler meg derfor treg og tung... Men kjekt å trene 3-4 ganger i uken likevel!!

Herlig å trene ja, jeg trener 1,5 t zumba 2 ganger i uka :) Sååå gøy. Den dagen jeg ikke drar dit, kryper jeg ;) Håper å holde ut lengst mulig, bare tilpasser det hele til meg selv og magen. Er 21 +4 idag. Venter nr 3 og har lært. Gikk opp en del med de to første, nå er fokuset annerledes, og målet er å legge på seg mins mulig :) kankje jeg får en mindre unge også siden de to første var 4,3 kg og 4,1 kg..... Så får vi se hvordan det går :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...