Gå til innhold

Håper jeg kan forbli her inne nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt over 2 uker med ett berg og dalbane"liv", håper jeg det snart roer seg litt.

Igår var vi på UL for andre gang, og de så hjerteaktivitet.. men jeg blør som bare det, så vi vet ikke helt hva vi skal tro og håpe nå.

Jeg ble satt litt tilbake, pga størrelse.. men det kunne også være at det ikke vokste som normalt.

Da er det bare å vente til onsdag neste uke, for neste UL. Håper da blødningene har stoppet, det har vokst og vi bare kan nyte det å være gravid!

Legen sa at vi burde være forberedt på begge utfallene, men det er ikke så vanskelig for oss, siden vi allerede har vært langt nede 2/3 ganger allerede på 2 uker ..

Så hvis dette går veien, blir det termin i midten/slutten av april :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for dég. Håper virkelig dette går bra nå.

Skrevet

Krysser fingrene !! Masse lykke til:-)

Skrevet

Åhh føler med deg! Jeg har ogsÅ hatt masse blødninger.. Har hatt ett par dager fri nÅ. bekymringen slipper ikke for det. Har hatt 3 UL og liv ved alle.. Skal tilbake torsdag neste uke.

Masse lykke til ! Jeg krysser det jeg kan krysse for deg!

Skrevet (endret)

Åhh føler med deg! Jeg har ogsÅ hatt masse blødninger.. Har hatt ett par dager fri nÅ. bekymringen slipper ikke for det. Har hatt 3 UL og liv ved alle.. Skal tilbake torsdag neste uke.

Masse lykke til ! Jeg krysser det jeg kan krysse for deg!

Takk :) Krysser fingrene for deg også!

Hvor langt er du på vei?

Endret av Håper<knust/trist>
Skrevet

Jeg håper dette går bra for dere begge. I et av mine svangerskap blødde jeg (for det meste småblødninger) fra uke tre til og med uke 12. Da fikk jeg en stor styrtblødning, var rød fra skrittet til sokkene på et blunk. Ble lagt inn, trodde garantert jeg hadde mistet - men alt var vel. Hadde et hematom (blodansamling) i livmoren, og blødde videre til rundt uke 16. Resten av svangerskapet var normalt.

Skrevet

ååh, håper virkelig det går bra med dere som blør. krysser fingre og tær og alt som er for dere.

Skrevet
åhh føler med deg! Jeg har også hatt masse blødninger.. Har hatt ett par dager fri nå. bekymringen slipper ikke for det. Har hatt 3 UL og liv ved alle.. Skal tilbake torsdag neste uke. Masse lykke til ! Jeg krysser det jeg kan krysse for deg!
Takk :) Krysser fingrene for deg også! Hvor langt er du på vei?

Jeg er 9+5, du da? =)

Får håpe vi har små sterke spirer:D

Skrevet

Jeg skulle vært 7+2, men ble satt tilbake til 6+4 ..

Skrevet

Ok :) Ble satt tilbake på første UL jeg også ;) Selv om jeg ikke trodde det var mulig. Men lille vokser som den skal nå.. så får vi bare håpe at de blir der de er:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...