Gå til innhold

1. spraydag idag...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp - så var jeg igang igjen <3

Startet med suprecur kl 0800 idag.....og til tross for at jeg har satt på

alarm på mobilen for resten av dagen - ble jeg litt forsinket på de 2 neste sprayene...dvs. kl 1308 - 1810 - og den siste ble tatt akkurat kl 2300 :-)

Skal skjerpe meg - men ikke lett å få til alltid.....så nå har jeg satt alarmen på 5 minutter før hel tid..he he

Har brukt samma sprayen i 1998 og 2011 - og klarte meg fint da - bare " bare spist litt løvekjøtt " iflg gubben - men ikke før i uke 3 til 4...ifjor var jeg på ferie i tyrkia - så da var det hele mere lystbetont.

Hvordan går det med dere andre - er det flere på spray??

Jeg har uttak i uke 40 :-)

Klemf

ra

ønskerbarn3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det veldig mye å si om du glemmer deg litt av, og blir 15-30 min sen med spray en gang eller 2?

Skrevet

Håper ikke det - ikke lett med jobb og kjøre bil også vips er den noen minutter over . he he..

Jeg gikk noen minutter over innimellom ifjor også - og det funket da fint - men prøver å unngå det da :-)

Klem klem

Skrevet

ÅÅÅÅ,sÅ utrolig spennende da :)

Jeg skal forhÅpentligvis begynne pÅ sprayen i oktober. Aldri gÅtt pÅ det før,sÅ veeeldig spent!

Greit Å ha mobilen pÅ alarm da,sÅ en ihvertfall PRøVER Å fÅ det til,pÅ samme tid hver dag! :)

Masse lykke til ihvertfall :)

Skrevet

Huff glemte bort tiden idag....så kl 18 - ble 1830....var på jobb - hørte ikke alarm.....

Jeg er bare et menneske...heldigvis :-)

klem klem

Skrevet

Her gikk 1 gangen med gonal-F kjempefint, var litt ekkelt stikke seg selv, men gikk bra. 7 ganger igjen

Skrevet

Masse lykke til Kalia78.....skal du ha ivf eller icsi..:-)

Klem klem

Skrevet

Takk:-) tror det er icsi, mannen har få svømmere

Skrevet

Har sett mange skriver de sprayet 4 ganger til dagen, stussa litt på det, siden jeg har ordre om 3 ganger spray pr. dag

Skrevet

Kalia78 - har du suprecur du også.Har faktisk hørt at noen t.o.m. bare sprayer 2 ggr. om dagen.

Så det er nok litt forskjellig av hva som er ute å går her - og hvilke medisiner som blir brukt.

Vi er jo noen unike og forskjellige individer med forskjellige årsaker til " barnløsheten " vår :-)

klem klem

Skrevet
Har det veldig mye å si om du glemmer deg litt av, og blir 15-30 min sen med spray en gang eller 2?

Hei:-) I følge de på Riksen har det ikke noe å si om en blir litt forsinket med sprayen. Det viktigste er at du tar den med jevne mellomrom..... ikke ta to tette doser hvis du glemmer en..

Lykke til:-)

Skrevet
Jepp - så var jeg igang igjen <3 Startet med suprecur kl 0800 idag.....og til tross for at jeg har satt på alarm på mobilen for resten av dagen - ble jeg litt forsinket på de 2 neste sprayene...dvs. kl 1308 - 1810 - og den siste ble tatt akkurat kl 2300 :-) Skal skjerpe meg - men ikke lett å få til alltid.....så nå har jeg satt alarmen på 5 minutter fØr hel tid..he he Har brukt samma sprayen i 1998 og 2011 - og klarte meg fint da - bare " bare spist litt lØvekjØtt " iflg gubben - men ikke fØr i uke 3 til 4...ifjor var jeg på ferie i tyrkia - så da var det hele mere lystbetont. Hvordan går det med dere andre - er det flere på spray?? Jeg har uttak i uke 40 :-) Klemf ra Ønskerbarn3 <3

Hei:-) spray på meg også nå.... uttak i uke 41.... leeeenge til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...