Ønskerbarn3 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jepp - så var jeg igang igjen <3 Startet med suprecur kl 0800 idag.....og til tross for at jeg har satt på alarm på mobilen for resten av dagen - ble jeg litt forsinket på de 2 neste sprayene...dvs. kl 1308 - 1810 - og den siste ble tatt akkurat kl 2300 :-) Skal skjerpe meg - men ikke lett å få til alltid.....så nå har jeg satt alarmen på 5 minutter før hel tid..he he Har brukt samma sprayen i 1998 og 2011 - og klarte meg fint da - bare " bare spist litt løvekjøtt " iflg gubben - men ikke før i uke 3 til 4...ifjor var jeg på ferie i tyrkia - så da var det hele mere lystbetont. Hvordan går det med dere andre - er det flere på spray?? Jeg har uttak i uke 40 :-) Klemf ra ønskerbarn3 <3
Bambi14 Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Har det veldig mye å si om du glemmer deg litt av, og blir 15-30 min sen med spray en gang eller 2?
Ønskerbarn3 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2012 Håper ikke det - ikke lett med jobb og kjøre bil også vips er den noen minutter over . he he.. Jeg gikk noen minutter over innimellom ifjor også - og det funket da fint - men prøver å unngå det da :-) Klem klem
Bare meg123 Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 ÅÅÅÅ,sÅ utrolig spennende da Jeg skal forhÅpentligvis begynne pÅ sprayen i oktober. Aldri gÅtt pÅ det før,sÅ veeeldig spent! Greit Å ha mobilen pÅ alarm da,sÅ en ihvertfall PRøVER Å fÅ det til,pÅ samme tid hver dag! Masse lykke til ihvertfall
Ønskerbarn3 Skrevet 5. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2012 Huff glemte bort tiden idag....så kl 18 - ble 1830....var på jobb - hørte ikke alarm..... Jeg er bare et menneske...heldigvis :-) klem klem
Bambi14 Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Her gikk 1 gangen med gonal-F kjempefint, var litt ekkelt stikke seg selv, men gikk bra. 7 ganger igjen
Ønskerbarn3 Skrevet 6. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2012 Masse lykke til Kalia78.....skal du ha ivf eller icsi..:-) Klem klem
Bambi14 Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Takk:-) tror det er icsi, mannen har få svømmere
Bambi14 Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 Har sett mange skriver de sprayet 4 ganger til dagen, stussa litt på det, siden jeg har ordre om 3 ganger spray pr. dag
Ønskerbarn3 Skrevet 6. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2012 Kalia78 - har du suprecur du også.Har faktisk hørt at noen t.o.m. bare sprayer 2 ggr. om dagen. Så det er nok litt forskjellig av hva som er ute å går her - og hvilke medisiner som blir brukt. Vi er jo noen unike og forskjellige individer med forskjellige årsaker til " barnløsheten " vår :-) klem klem
mars :-) Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Har det veldig mye å si om du glemmer deg litt av, og blir 15-30 min sen med spray en gang eller 2? Hei:-) I følge de på Riksen har det ikke noe å si om en blir litt forsinket med sprayen. Det viktigste er at du tar den med jevne mellomrom..... ikke ta to tette doser hvis du glemmer en.. Lykke til:-)
mars :-) Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Jepp - så var jeg igang igjen <3 Startet med suprecur kl 0800 idag.....og til tross for at jeg har satt på alarm på mobilen for resten av dagen - ble jeg litt forsinket på de 2 neste sprayene...dvs. kl 1308 - 1810 - og den siste ble tatt akkurat kl 2300 :-) Skal skjerpe meg - men ikke lett å få til alltid.....så nå har jeg satt alarmen på 5 minutter fØr hel tid..he he Har brukt samma sprayen i 1998 og 2011 - og klarte meg fint da - bare " bare spist litt lØvekjØtt " iflg gubben - men ikke fØr i uke 3 til 4...ifjor var jeg på ferie i tyrkia - så da var det hele mere lystbetont. Hvordan går det med dere andre - er det flere på spray?? Jeg har uttak i uke 40 :-) Klemf ra Ønskerbarn3 <3 Hei:-) spray på meg også nå.... uttak i uke 41.... leeeenge til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå