peanutts82 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 jesus kristus... har hatt dett så ubehagelig de siste dagene. føles som om alt jeg spiser gir meg oppblåst mage. puppene har blitt store, magen har blitt gedigne og alt jeg spiser går bare ikke lenger ned enn til mellom puppene. det blir liggende lenge før det evt blir fordøyd. den eneste behagelige posisjonen er når jeg ligger på siden. hva skjer? jeg er bare 26+5.
Preggers Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Huff, jeg har det litt på samme måten. Er 30 uker på vei, men har nok hatt det siden 25. Dette er mitt 2. svangerskap og livmoren har vokst raskere denne gangen, den er ifølge legen min helt oppe ved puppeområdet. Jeg tror ikke det er så mye som kan hjelpe oss, dessverre. Jeg kan kun sove på venstre side, ligger jeg på høyre side protesterer babyen kraftig med sinnsyke sprell. å ligge på rygg er uaktuelt.
Amedillo Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Jeg også føler meg skikkelig sprengt og oppblåst. Skikkelig ubehagelig! Og vanskeligere og sove og finne stilling for hver natt :| 27+1 i dag.
peanutts82 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2012 ifølge 2.svangerskapskontroll så er livmoren akkurat der den skal være. så jeg skjønner ingenting. Skal fra og med idag spise som en spurv men spise ofte. heller spise 6 ganger om dagen en 2 store måltider. så for vi se om det hjelper har også begynt å våkne midt på natta for ingen grunn. de siste 2 ukene så har jeg stått opp 2 ganger for å gå på do men sovnet igjen med en gang. men nå de siste 3 dagene så våkner jeg selv om jeg ikke må på do og begynner å tenke på masse rare ting og sovner ikke før etter 2-3 timer. åhhhhhåååhhhhh
iok med sønn <3 Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Haha... jeg er vel bare 21 eller noe, å føler huden bare strekker seg alle veier, å lurer på hvordan dette skal ende!! Jeg er andregangs å merker at den vokser litt vel fort hehe... Litt ubehagelig også igrunn... Jeg tror kroppen forbereder seg også litt peanutts82. Det blir slik med de aller felste når babyen er ute, at du er oppe etter 2-3 timer... så det er vel bare en del av prosessen tenker jeg
HerGårDetUnna!!! Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Jeg har liten mage/livmor, barnet ligger lavt og presser på blære og alt annet der nede. men allikevel kan jeg ikke ligge hverken på sidene eller ryggen. Da får jeg ikke puste. Sover i en stol i stua.. Og enda 13 uker til termin
peanutts82 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2012 Jeg har liten mage/livmor, barnet ligger lavt og presser på blære og alt annet der nede. men allikevel kan jeg ikke ligge hverken på sidene eller ryggen. Da får jeg ikke puste. Sover i en stol i stua.. Og enda 13 uker til termin huff da.. må være skikkelig ubehagelig. dagen er jo helt ødelagt når man ikke får sove bra. føler med deg <3 <3
TanteTroll Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 jesus kristus... har hatt dett så ubehagelig de siste dagene. føles som om alt jeg spiser gir meg oppblåst mage. puppene har blitt store, magen har blitt gedigne og alt jeg spiser går bare ikke lenger ned enn til mellom puppene. det blir liggende lenge før det evt blir fordøyd. den eneste behagelige posisjonen er når jeg ligger på siden. hva skjer? jeg er bare 26+5. Har hatt det sånn i forhold til mat i mange uker. Den ligger og skvalper oppi halsen i flere timer før den blir borte, eller den returneres samme vei den kom før sengetid (heldigvis ikke mer enn et par ganger i uka.) Skjønner at det kanskje er litt optimistisk å tro det vil gå over ettersom magen jo bare blir større etterhvert. Er 20+3 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå