Gå til innhold

Hvilken uke er vi i og hvilket mål har vi rundt magen, navelen ?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kremt..... er i uke 30 og målte 110 hehe ;) Men er under symfysestreken hos jordmor når jeg ligger på ryggen

Jeg er over symfysestreken hos jordmor.. :)Men vi bærer sikkert ulikt. Jeg har skikkelig guttemage:)

Kremt..... er i uke 30 og målte 110 hehe ;) Men er under symfysestreken hos jordmor når jeg ligger på ryggen
Jeg er over symfysestreken hos jordmor.. :)Men vi bærer sikkert ulikt. Jeg har skikkelig guttemage:)

Ja vi gjør nok det :) Jeg fikk mage tidlig, og det ser ut som om jeg er fødeklar. Er skikkelig stolt av magen min. Resten av kroppen har ikke fått noe særlig ekstra polstring ennå. Gått opp 9 kilo da :)

Symfysemål og "liv-vidde" har vel ikke så mye med hverandre å gjøre.. Jeg er helt øverst i det grønne feltet på sf-målet og 94 cm rundt navlen. 31+3.

Hehe vet det men jeg måtte jo forsvare meg med noe siden jeg hadde den største magen her ;)

Annonse

Jeg er 31+4 og er 115.

jeg har ikke syntes det var så moro tidligere å skulle måle da jeg har "for stort" mål fra før av :) men nå er jeg såpass stor og skal bli enda større så da er det bare litt moro :)

Uke 40 og 120 cm!

Ha -slo dere alle sammen! Symfysemålet har ligget på en bestemt kurve over gj.snittet, men innenfor normalen, hele tiden. Jordmor har anslått størrelsen på ungen til helt normal, og litt mindre enn forrige mann, så da så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...