Otrera Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hvor nødvendig er det å kjøpe lammeskinn til vogna? Har voksi urban, er det ikke varmt nok? Evt ha et fleecepledd nederst..?
Lisse_01 Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg har aldri vurdert å ikke ha det. Tenkt så varmt og deilig Er jo ikke dyrt uansett.
katha90 Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 kulden kommer jo også nedenfra, så jeg skal absolutt ha lammeskinn nederst for å isolere
b77h Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Beste investering jeg gjorde før forrige fødsel. Har brukt det hver dag i 2 år... Datteren min sov på det i både vognen og i sengen + vi hadde det gjerne liggende på sofaen i starten. Anbefaler å kjøpe et noe dyrere som du vet ikke er behandlet m giftige kjemikalier ol - siden det er noe barnet sover direkte på. Min jente sov på det til hun var over 2 år i sengen. Så lunt og godt. Nå skal jeg bruke det i vognen. Og har kjøpt et nytt til å ha inne i sengen til babyen. Kan anbefale de Nøstebarn eller Littlegreenfactory har. Har foresten også et i vognen i barnehagen - som kun brukes under pose, så det kjøpte jeg billig på Barnas Hus el.l...
Elsa88 Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 De holder på varmen om vinteren og vil være avkjølende på sommeren. Så dette skal i hus når lønna kommer
Squirrel79 Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Vi har brukt lammeskinn i vogna året rundt siden mini var født. Supert å ha i vogna om sommeren også, da det virker svalend.e Han har aldri vært svett på ryggen, selv i syden, når vi har brukt det.
YumYum2 Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Hvor kjøper dere bra lammeskinn? Så på little green factory, men der var de utsolgt. På nøstebarn var det litt dyrt. Er det "billig" utgave de har på barnekjeder som barnas hus og slikt? Hva med kid og slike butikker..?
Lisse_01 Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Jeg kjøpte mitt i Tyskland, men er i klassen til de på barnas hus.
HeidiL Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Jeg har kjøpt Kaisers lammeskinn fra Lilleprinsen.no to ganger (for storesnupp har det fortsatt i senga si ( og er aldri klam og svett hvis ikke hun ligger ved siden av det, da) og lillesnupp får likt. Ikke behandlet,og verdt hver krone!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå