MammaMø med to små Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Er du her igjen? ;-)Det er visst jeg å... tror vi gikk gravide sammen sist?! Når er barna dine født?!:-) Har en på 2,5år og i på 5,5mnd
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Hei på deg:) Så nicket ditt før idag:). Ja er på 2-tri (snart 3-tri) er 25+ og venter nr 5 i desember. Denne var ikke planlagt, kom på ceracette og kun den ene gng med sex den mnd. Detter er ei jente som virkelig ville komme frem:). Alexander er blitt 25mnd og lille Emma Sofie er 10 mnd. Blir hektisk med 3 så tette. Godt de andre er store, men de har flyttet ut så ingen hjelp der å få hehe. Gratulerer med graviditeten:) Klem
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Ps hvor mange uker er du nå?
MammaMø med to små Skrevet 5. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2012 Ps hvor mange uker er du nå? Jeg er 9+2 i dag:-) Blir 3 unger under 3 år på meg
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Ja vi får det tøft hehe. Får 3 barn på 2år og 5 mnd! Enda værre blir det å gå med alle 3 hjemme om ikke storebror får plass over jul i barnehagen på deltid!. Ja da er du jo snart klar for 2-tri,,men da flytter jo jeg over til 3-tri. Men vi holder kontakten:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå