Gå til innhold

Erfaring med kombinert vaskemaskin og tørketrommel noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har, en dyr og fin Electrolux og er kjempefornøyd. Nå kjøpte jeg min ifjor, så mulig teknikken har kommet lenger i det siste, eller så må man litt opp i pris for å få en god en. Min har 8 kg vask og 6 kg tørk, sjelden jeg vasker mer enn 6 kg uansett, så da kan jeg kjøre tørk uten å fjerne noe. Blir helt tørt, bruker ikke lenger tid enn andre tørketromler jeg vet om.

Det eneste man må tenke over før man kjøper en, er om man har store mengder klesvask som både skal vaskes og tromles, for da må du jo vente mye lenger før du får satt på neste vask, når du tromler i samme maskin. Jeg tromler mest håndklær, sengetøy og diverse bomull, og har ikke så mange å vaske for, så her fungerer det supert.

Jeg kjøpte en ny fra elektrolux nå i sommer. Vi har hørt masse negativt, men dette var vårt eneste alternativ pga liten leilighet. Vi er veldig fornøyd. 8+6 kg. Hvis man både skal vaske og tørke tar det lang tid, men alternativet for oss er 2 dager med tørk. Er ikke alltid tøyet er 100% tørt når den er ferdig, men det tørker helt i løpet av 60 min. Helt sikkert best med en av hver om man har muligheten, om ikke er dette et godt alternativ:-)

Vi hadde, var noe skikkelig dritt! Heldigvis ble det samme feil på flere ganger, så vi til slutt fikk ny, og valgte da separate... Men som en over her sier, mulig man får noe bra i dag som man ikke fikk for 5 år siden:-) Jeg er iallefall glad for at jeg har separate nå...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...