Gå til innhold

Veldig sliten og trøtt fortiden

Anbefalte innlegg

Har egentlig vert disse siste 2 ukene uke 18-19,er sikkelig sliten,orker ikke være lenge oppe eller noe ting,føler meg veldig sliten,er det vanlig? Hører de fleste er trøtt og sliten i begynnelsen fra uke 6-12 uker,men jeg begynner altså nå,er det normalt?

Fortsetter under...

Jeg er også veldig sliten og trøtt for tiden.. Hvis jeg ikke sover nok blir jeg itillegg veldig kvalm. Ikke noe kjekt i det hele tatt, men må passe på at jeg hviler nok hver dag. Har hatt det slik omtrent fra start og er nå 17+3

Legen min sier ofte at alt er normalt :P Men selvfølgelig hvis man følte seg like slapp som mange gjør i overgangen 1. tri til 2. tri (når det pleier være værst) fremdeles rundt uke 18 ville hun at jeg skulle sjekke blodprosent, jernlager, B12 mangel osv. Det trenger ikke være annet enn at veksten i magen tar all energien, men det er godt for nervene å få sjekket det hvis det ikke går over :) Lykke til alle sammen!

Jeg har i alle fall vanlig blodprosent og jernlager (sjekket dere ikke det på 12-uker kontrollen??), men slapp og sliten, helst i seng 21:15-21:30, og jeg som hadde hørt at andre trimester var en lek?? :P Jeg er 17+4 i dag.

Vi sjekket det ja og alt var perfekt da :)

Nettopp derfor ville hun sjekke igjen hvis jeg var like slapp i uke 18 og utover som jeg har vært nå. Da kunne det tyde på endring i en eller fler av blodprosent/trykk/jern/B12 og noen fler ting hun ramset opp.

Annonse

Åh, min jm sa at det ikke endra seg sÅ fort, sÅ det var ikke behov for Å sjekke pÅ nytt (nÅr jeg var der i uke 16)... Jaja, jeg antar vel at det er litt slik Å vær gravid, siden jeg ikke har prøvd det før, har en liten energityv der inne!! :)

jeg har vært trøtt og sliten helt siden uke 12, no er jeg i uke 26 og er værre. Så jeg ble sykemeldt resten av svangerskapet no, og skal tilbake til legen for nye prøver til tirsdag. Håper dem finner ut av noe for er lei av å være så trøtt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...