litenprins + spire Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hvordan skal jeg unngå det, har prøvd å legge ned før jeg ser trøtthetstegn og da kan han ligge våken i 1times tid og venter jeg til jeg ser han gnir seg i øynene eks. SÅ er det for seint og d blir vræling og vugging i 1 time før han klarer sovne, og puppen hjelper heller ikke når han blir overtrøtt!
Alexander's Mamma Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 prøvd å vugge i søvn før han er trøtt? sliter med det samme. litt forskjellige ting som funker. legge i vognen, gå tur, bysse i vogn eller armer. bare legge ned i min seng. men må alltid teste ut flere ting, for ikke alltid en ting funker to ganger. musikk =P
litenprins + spire Skrevet 3. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2012 prøvd å vugge i søvn før han er trøtt? sliter med det samme. litt forskjellige ting som funker. legge i vognen, gå tur, bysse i vogn eller armer. bare legge ned i min seng. men må alltid teste ut flere ting, for ikke alltid en ting funker to ganger. musikk =P Jeg gjør ikke annet enn å vugge, men har satt vognen på stuen nå da så får håpe det hjelper til at han ikke bare sover smådupper, noooen få ganger så klarer han å sovne selv, men nå er det ekstra slitsomt i og med at han på 16 mnd krever sitt også. Så nå er jeg litt frustrert
uanonym Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Har også baby på 3 mnd, det har vel aldri skjedd at han har sovnet av seg selv. Det må enten ammes, bæres eller vugges. De er jo så små enda og har ikke lært seg å finne roen selv, og det stresser jeg ikke med heller. her er kos og trygghet viktigst, ting går seg til etterhvert er min erfaring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå