Kulaa Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hei alle! Jeg hører egentlig til på 3. trimester! Men kommer innom til dere med ett supert tips som jeg aldri viste om da jeg kanskje hadde trengt det mest!! Jeg har nå begynt å gå til akupunktur for modning, hun spurte om jeg hadde andre plager i tilegg, og jeg ramset da opp både kvalme, halsbrann, kramper i bena, hodepine osv.. (og kunne sikkert fortsatt i det uendelige, haha ) Har slitt med kvalme, halsbrann og hodepine siden uke 10, og har ikke gått opp noe så langt i svangerskaet, har levd på vitaminer og tørt brød i mange måneder!!! Etter jeg hadde vært på akupunkturen følte jeg meg som ett nytt menneske!! Det er helt ubeskrivelig og nesten uvirkelig! Hadde jeg vist at dette kunne hjulpet meg før hadde jeg jo prøvd dette for flere måneder siden! Har omtrent ikke halsbrann, hodepinen er helt borte og har ikke hatt kramper i bena etter jeg var der! Nesten så det er for godt til å være sant!! Så hvis det er noen med plager der ute, så ikke gi opp! Jeg er nå i uke 37, og synd at jeg måtte plages så lenge før jeg endelig fant noe som hjalp! Hun sa jeg burde ha kommet for måneder siden og det er så mye de kan hjelpe med av forskjellige plager! Jeg skulle ønske jeg viste dette før, så derfor skriver jeg dette i håp om å hjelpe noen andre! Det er overhode ikke farlig, bare prøv, det er jo ikke verre enn at det blir med den enegangen om du ikke skulle like det eller om det ikke virker for deg! Ha en fantastisk mandag, lykke til med svangerskapet alle sammen! :)
Nostalgia Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Høres fantastisk ut:) men tror du også har komment til ei som kan akupunktur. Har brukt dette i begge mine to forrgie svangerskap men ble satt igang 14 og 9 dager over termin likevel . Hvor bor du, denne personen kunne jeg tenkt meg å prøvd:)
Kulaa Skrevet 3. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2012 (endret) Tror det har mye å si at man går hos noen som virkelig kan det de driver med ja Jeg ble anbefalt hun jeg går hos av flere bekjente, så kjører gladelig 45min hver vei for å komme meg dit Hun holder til i Nittedal, her er link til nettsiden, der står det og litt mer om hva de tilbyr http://www.nitnat.no Endret 3. september 2012 av Kulaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå