Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 La oss være enig om at flørting er noe helt annet enn å legge an på/sjekke opp/forføre. Men jeg har inntrykk av at folk har forskjellige oppfatninger av hva flørting er. Jeg har fått høre mange ganger at jeg flørter, uten at jeg gjør det med hensikt, men noen mener at å fleipe og tulle også er å flørte, så hvis det er det så flørter jeg ofte og med "alle". Jeg er en person som liker å fleipe og tulle og syns det er veldig ålreit med de som er med på en spøk. Men hvis det for noen er flørting, javel, da er det det. Da syns jeg det er greit å flørte fordi jeg ikke føler at det er det jeg gjør. Er det sammenhenger jeg er trygg og med folk jeg kjenner godt bryr jeg meg ikke om om noen flørter med samboern min. Så hva er flørting i dine øyne?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2012 Å gi komplimenter, blunke til og være hyggelig mot, kan være Å flørte.. SmÅknuffing og kverrulering kan ogsÅ være Å flørte....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 For meg er flørting blunking, kasting/tvinning av håret, smeike på personen du prater med, flau fnising av dårlige vitser mens man kikker sjenert ned i gulvet... typisk klein flørting man ser i dårlige komedier...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Eller når man etterligner en katt som smyger rundt deg for å få kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå