Gå til innhold

Hvor tidlig har du kjent graviditetstegn, og hvilke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var kvalm, hadde ømme pupper, "menssmerter" og merkelig luktesans! det lukta kylling nuddler av hendene mine enda jeg ikke hadde spist nuddler eller kylling på mange uker (og hadde vaska hendene mine rett før) Dette var fra 1 uke før ikm, har samme tegnene nå bare enda sterkere :)

Jeg kan ikke sette fingeren på det, men alle de 4 gangene jeg har blitt gravid har jeg visst at testen ville bli positiv når jeg testet. Det er summen av de små tegnene; sterkere drømmer, ømme pupper og stikkinger der nede.

(Nå hidrer ikke denne vissheten meg fra å ikke teste de pp der det ikke klaffer. Neida håpet er der likevel, så det testes over en lav sko. At jeg ikke lærer.)

Jeg visste at testen var positiv selv om etter mine beregninger jeg bare var 8dpo. Litt rart siden det er første gang:)) Etter mine beregninger er jeg nå 11 dpo men fikk 2-3 uker på digitaltest i dag. Symptomer før første positiv test: korsryggen tok livet av meg, ellers ingenting. Fra i går, rar i magen, reagererpå lukter.. Kjenner lukten av stallen inni stua. Har ALDRI gjort det før. Søpla måtte ut for den luktet uutholdelig vondt. Folk jeg aldri har reagert på at har vond lukt stinker. Får håpe dette gir seg..hehe. Favorittpizzaen smakte grusomt. Hadde veldig livaktige drømmer i natt. Ingen ømme pupper, ingen mensmurringer, ingen kvalme (tiltross for fæle lukter overalt).

Med minstemann så begynte jeg å spy under 48timer etter sexen! Vi trodde jeg var 6uker lenger på vei på grunn av akkurat den spyinga. Hadde bare sex 2 ganger iløpet av litt over 3mnd så det var ikke mange alternativene =P

Fant ut at jeg var kortere på vei først ved ultralyden. Ingen som tenkte tanken på at jeg kunne være kommet kortere.

Annonse

Må legge til...kviser! Skulle tro jeg var tenåring igjen.. Og begynner å kjenne det i brystene. Stikker litt i magen. Kan være psykisk pga testen viste jeg var lenger på vei..hehe. Må kjenne litt etter ;-)

Forrige gang hadde jeg ingen symptomer, og da mensen ikke dukket opp på selve IKM dagen, tok jeg en test og jammen meg lyste det to streker tilbake til meg :) Det tok oss forresten 5pp før jeg ble gravid sist gang, men de 2 første måneder prøvde vi ikke så veldig hard. Nå er det på`n igjen, vi har lyst å gi nurket en lillesøster eller bror :)

Til dere alle prøvere: Lykke til, håper vi alle blir gravid snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...