Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Vi har fått plass i en slik en og selvfølgelig kommer det ann på hvem som jobber der. Da dette er mitt 3 barn så har vi vært igjennom mange barnehager som kommunale, vifo, hoppensprett, og nå altså tenkte vi å prøve doremi læringsverksted.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 -at de er ekstremt opptatt av "flinke" barn og prestasjoner. Ihvertfall i den barnehagen vi brukte. At ungene "kan" første vers av 30 ulike norske og engelske julesanger når de er 4 år, men holder på å sovne på korkrakken, er jeg ikke så begeistret for. For mye for vår smak, så vi byttet til Steinerbarnehage. Veldig fornøyde med det!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Hmmm for meg høres det greit ut, for barn pugger for lite nå til dags. Da jeg var liten kunne jeg mange sanger og dikt. Men hvilken metode bruker de for at barn skal lære seg disse sangene tro? HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 De begynner å øve like etter barnehagestart i august, og holder på til jul, ca et halvt år;) Dette gjør de hvert år, så da lærer vel barna det enten de vil eller ikke. (dette var i den barnehagen vi brukte) Jeg er selv utdannel pedagog, men ikke for "pugging". Mye mer opptatt av at barn skal få bruke sansene sine, oppleve ro,kreativitet og små barnegrupper. Men det høres ut som det passer for deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå