Solstråle86 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Når man er 11 + 1, er man da i uke 12 eller 11? Lærer aldri denne tellingen jeg :-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Da er du 11 uker og en dag.. Altså.. I din tolvte uke. Men du er tolv uker på vei når du er 12+0 dager. Det er vel da de flesteforteller det. Den "magiske" grensen
Solstråle86 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2012 Da er du 11 uker og en dag.. Altså.. I din tolvte uke. Men du er tolv uker på vei når du er 12+0 dager. Det er vel da de flesteforteller det. Den "magiske" grensen Takk :-) Må prøve å lære meg dette snart...hihi, men kommer nok til å vente til 12 +0 (kanskje mer) før vi forteller det til hele verden ;-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Hender jeg roter og blir i tvil selv.. Jeg som er 8+1 er 8 uker på vei, men i min 9. Uke. Haha.. Kan bli litt forvirra
håpefull<3 Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 er egentlig ikke så vanskelig 11+1 betyr jo 11 fullgåtte + 1 dag, altså 1 dag inn i uke 12.(siden uke 11 er fullgått/ferdig). men som andre her sier er du likevel bare 11 uker på vei synes det var vanskelig i begynnelsen, men nå er det så logisk at jeg skjønner nesten ikke at folk er usikre men det med uketelling sitter etter hvert skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå