Lykkemin Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Noen som vet hvor mange døgn Riksen og Ullevål venter før de setter i gang fødselen etter at vannet har gått? Vet Ahus har tre døgn.
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg fødte på rikssen sist, hadde vannavgang en søndag morgen og fikk beskjed om at hvis jeg ikke fikk rier så ble jeg satt i gang morgenen etter, altså 1 døgn. Han kom av seg selv samme dag, så slapp igangsettelse.
FirstAidKit Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Jeg fødte på Ullevål. Vannet gikk lørdag kveld, fikk beskjed om at hvis ikke riene startet opp av seg selv i løpet av neste dag, skulle jeg inn for igangsetting kl 19 den søndagen. Så da praktiserer Ullevål og Riksen likt.
FirstAidKit Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg fødte på Ullevål. Vannet gikk lørdag kveld, fikk beskjed om at hvis ikke riene startet opp av seg selv i løpet av neste dag, skulle jeg inn for igangsetting kl 19 den søndagen. Så da praktiserer Ullevål og Riksen likt. Slapp forøvrig igangsetting.
Lykkemin Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2012 Tusen takk for svar, da søker jeg på de to stedene før Ahus. Var ikkemoro å gå hjemme i flere dager etter at vannet gikk sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå