Satya Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jeg er ca 22 uker og fikk kraftige smerter natt til torsdag. Smertene kom og gikk til fredag kveld. Det var en skremmende opplevelse, for selv om jeg er gravid for første gang, så oppfattet jeg dette som rier. Smertene begynte bak i ryggen og forplantet seg framover og varte 20-30 sekunder. Dette gjentok seg inntil hvert 3. minutt i perioder, og smertene var så sterke at jeg ikke fikk sove på natta og ikke kunne stå oppreist på dagen. Merket for så vidt ikke at magen ble hard sånn som det beskrives ved rier og kynnere. Etter UL har gynekolog slått fast at cervix fortsatt er lang og det er ingen tegn på for tidlig fødsel. Han mener at det er ett eller flere av myomene mine som er i ferd med å degenereres i nekrose, og at det er dette som forårsaket smertene. Det er for så vidt en beroligende forklaring, men det var vondt og skummelt mens det sto på. Jeg har også forstått det som at det kan komme tilbake senere i svangerskapet. Noen som har opplevd det samme og vil fortelle litt om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå