November-spire-79 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hjelpes, jeg kan ikke tro at det snart er min tur. Regner med at de siste ukene går fort, siden det snart er permisjon og jeg skal til legen i morgen for å få en gradert sykemelding. Skal jobbe 60 % fremover. Klarer ikke 100% i barnehage. Lykkefølelsen er overveldene og jeg har aldri opplevd noe bedre enn dette. Håper pappan vil ha flere barn, for jeg kan fint gjøre det igjen <3 Måtte bare lufte litt tanker
Bustetroll Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Gratulerer! Er 30 på Torsdag jeg, gleder meg! Har selv vært sykemeldt 60% en stund nå. Men mest pga en dum sjef , he he. Nå begynner bekkenet og krangle noe veldig, så mulig jeg må ned enda mer, før jeg tar permisjon. Angrer litt på at jeg ikke tok ut permisjon enda litt før.. Tok 1 uke før jeg "må", skulle tatt fler . Ja, vi får håpe de siste ukene går fort ! Lykke til
November-spire-79 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2012 Takk Ja dette bekkenet krangler litt her også. Det sprenger ,verker og stråler rundt i hele området der nede, og etter 7,5 timer er jeg helt kaputt. Vondt å stå,gå og sitte. Eneste som hjelper er å strekke seg ut på en sofa eller seng, men det er ikke lett å gjøre i en barnehage hehe Lykke til, håper bekkenet ditt ikke blir værre
Nostalgia Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Er selv i uke 30 idag, men misunner deg for jeg er 100% sykemeldt. Ingen energi og bare trett... men godt det nærmer seg:)
rosa*blå+rosa i nov -12 Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Jeg er i uke 30 i morgen, kjenner det også godt i korsrygg og i bekkenet, er 20% sykemeldt, men har avtale hos legen i morgen, tenker å øke sykemeldingen, jobber også i barnehage og kjenner korsryggen brenner og det gjør vondt å stå pga bekkenet i løpet av dagen. Får også fort kynnere når jeg løfter på to åringene.Jeg får også endel nedpress eller hva det nå er, kjennes ut som at hun har begynt å presse seg ned i bekkenet noe som gjør at jeg får vondt innimellom når hun sparker, synes det er tidlig, men er 3. gangs så det er kanskje normalt.. Ellers så går det veldig fint altså hehe håper de neste ukene går fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå