Love my kidz Skrevet 3. september 2012 #26 Skrevet 3. september 2012 Slik opplever jeg min overvekt: * Er ikke rask på labben, spretter ikke akkurat opp av sofan. Føler generelt lite energi. * Magen er i veien når jeg skal klippe tåneglene. * Vanskelig å finne ordentlige klær. Jeg må jo på storavdeling, greit nok det, men problemet er at når jeg er tjukk OG lav så blir det kræsj * Føler at folk ikke tar meg seriøst. Hun tjukke dumme orker vi ikke høre på... * Blir flau av å spise med andre. Det fører til at jeg faktisk ikke spiser så mye i sosiale sammenhenger. Dermed er jeg fortsatt sulten når jeg kommer hjem og lager meg ekstra mat. Av og til spiser jeg heller i forkant. * Jeg har problemer med blodsukkeret og svinger mye, blir humørsyk og ustabil. * Deprimert * Blir fort stiv i rygg og ledd. Får fort betennelser. Blir jeg bare bittelitt stiv i ryggen så sliter jeg voldsomt med å tørke meg på do. * Klarer ikke å gå i høye hæler. * Tør ikke stå slalom fordi jeg føler ikke jeg har kontroll på bevegelsene mine. * Svetter mye * Får ofte utslett innenfor valker, spesielt på sommeren. Må bruke talkum. Lårene gnisser, blir rød og sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå