Gå til innhold

***IKM uke 39***

Anbefalte innlegg

Clearblue ga meg det svaret jeg håpte på: Gravid 2-3. Kan ikke gjøre annet enn å smile :) Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til videre til dere med negativ test - håper vi sees snart på 1.tri.

Gratulerer! Så gøy - da sees vi på 1. tri ;)

Fortsetter under...

Er på dag 33, og fortsatt ikke fått mensen... Men har ingen tegn til graviditet heller. Når jeg fikk mensen forrige gang plottet jeg den inn på fertilitetsmonotoren min selvom det bare var svak spotting i tre dager og så mensen den 4. dagen. Da bør jeg vel kanskje ikke regne med de dagene som mens allikevel? Noen som har erfaring med det?

IKM i morgen, og helt sikker på at den vil komme. Har pms symptomer og må nok bevege oss inn i ny pp. Tester ikke en gang. Tar meg heller et glass vin eller 2 i kveld og prøver å glemme skuffelsen. Ser mørkt på det hele nå :-(

Annonse

Er på dag 33, og fortsatt ikke fått mensen... Men har ingen tegn til graviditet heller. Når jeg fikk mensen forrige gang plottet jeg den inn på fertilitetsmonotoren min selvom det bare var svak spotting i tre dager og så mensen den 4. dagen. Da bør jeg vel kanskje ikke regne med de dagene som mens allikevel? Noen som har erfaring med det?

Du må ikke ta med dagene med spotting, men den dagen du virkelig får mensen setter du som dag 1. Var usikker på dette selv da vi prøvde å bli gravid med nr 1, ringte da kundeservice og fikk bekreftet det da. Jeg spotter bestandig flere dager før mensen kommer.

Jeg får vel smøøøre meg med tolmodighet jeg da;) Har aldri hatt så lang syklus før jeg.. Er på dag 30 hvis jeg ikke regner med spotting forrige syklus. Da kom ordentligmensen på dag 33.. så da må jeg vel vente noen dager til før jeg tester...

Har bestillt en haug med billig strimmeltester som kommer i posten imorgen. Tester Onsdag hvis TR ikke hatr kommet;)

Det som er rart er at lutelfasen min er 18 dager imorgen hvis ikke TR kommer da;) Men er jo mulig EL var senere selvom monitoren sier annet??

Finner ikke listen jeg, men jeg er ganske overrasket over å si at jeg er GRAVID! Testet i dag 2 dager etter ikm og det kom opp en strek som nå er helt tydelig på billigtest.

Har ikke hatt noen symptomer utenom de vanlige pms-symptomene (ømhet i livmorområdet + en og annen stikking) men i dag er jeg uggen. De ømme puppene er nå helt borte - akkurat som sist jeg var gravid.

Blir altså termin i juni. Etter mens er jeg 5+0 men etter egne beregninger er jeg 4+2.

Finner ikke listen jeg, men jeg er ganske overrasket over å si at jeg er GRAVID! Testet i dag 2 dager etter ikm og det kom opp en strek som nå er helt tydelig på billigtest.

Har ikke hatt noen symptomer utenom de vanlige pms-symptomene (ømhet i livmorområdet + en og annen stikking) men i dag er jeg uggen. De ømme puppene er nå helt borte - akkurat som sist jeg var gravid.

Blir altså termin i juni. Etter mens er jeg 5+0 men etter egne beregninger er jeg 4+2.

Gratulerer til alle dere som er gravide! :) Så deilig det må være! :)

For min del så kom selvfølgelig mensen som forventet natt til i går :( Men hadde egentlig ikke troa uansett på at det hadde klaffet denne gangen heller... Så da går vi over til 20. pp...

Lykke til alle sammen!

Annonse

Gratulere gravide! Mensen har ikke kommet, men er sikker på at el var ca 1,5 uke for sen. Derimot har det vært mye og hvit utflod i 1 uke nå, vanligvis er det tørt ganske fort etter el så håpe håpe! Masse vondt i særlig høyre eggstokk, konstant sulten, men har en tvillingcyste der så håper d ikke er den. Lykke til alle andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...