Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Jeg skal på standup show på onsdag men aner ikke hva jeg skal ha på meg! Hvordan går folk kledd? Vanlige klær? Litt finere enn vanlig klær? Skjørt? kjole? Er helt grønn på dette jeg Må visst begynne å komme meg litt mer ut hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Det aner jeg ikke. Vet bare at jeg hadde kledd meg ganske vanlig da jeg hater å pynte meg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg derimot elsker å pynte meg! Så leter bare etter en unnskyldning til å pynte meg opp Men greit å høre hva som er vanlig HI
Ronja80.mor til 2 Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Kle deg som om du skal på byen.
<3 2G <3 Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Jeg pynta meg litt. Glad for det for det hadde resten og var på latter
soleia Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Eg plar kle meg litt finare enn vanleg, men ikkje aå veldig oppstasa. Som ho over seier, kle deg som om du skal på byen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Blir en svart enkel kjole "too much"? Meg og han jeg skal gå med er litt uenige her. Han mener at siden showet er på en helt vanlig onsdag så er det vanlig å gå med helt vanlige klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå