Gå til innhold

Blir snart sprø av dissa falske riene :(

Anbefalte innlegg

Kvar dag, so kjeme dei snikandes på ettermiddag/kveld... med en 10-5 minutters mellomrom... igår etter at de hadde holdt på ei stund var de masse blankt slim som kom ut... idagtileg når eg tørka meg såg de ut som noken hadde snytt seg i høna på meg.... den grønne snørrklysa :P kortid skal eg ta de på alvor likksom???

Dagens klage innlegg fra meg :) er 36 veke imårra... og eg true 3 mann er en SKIKKELIG luring :P

Fortsetter under...

I hear ya!

Vært våken siden 0400 i natt, pga maserier.

Ikke effeltive eller godt for noe som helst, bare vondt!!

Men om du har "snytt deg" fra høna virker det som om du har en voss effelkt av dem da! Slimproppen kanskje?

ja de kom en del "snørr" slim forrige veke og.. so trudde de va slimproppen.. men der va visst meir på lager :P de er ivertfall ingen infeksjon tenke eg sida de ikkje lokta eller klør av de :)

skal på sjukehuset imårra på samtale so da ha eg tenkt og spørre jm om ho kan sjekke modning oppi der... må jo vere noke på gang oppi der me tanke på alt som ha sjedd siste veka :)

Slimproppen kan jo gå flere ganger;) det kan nemlig dannes en ny!

Her lurte jeg også på om slimproppen var på vei ut, men så virker det som om drt gav seg. Så litt slimimg får vi Leve med.

Verste er disse falske riene altså. Har jo hørt at det blir sånn som flergangsfødende, men de andre fødslene mine har vært ganske rett på (iallefall forrige) så blir litt frustrert pver mangel på hvile pg nattesøvn!

Annonse

Da er det ganske likt som meg da:) var hos jordmor ista og ho sjekka oppi der om de vondtene siste uka har hatt noen effekt. Og det har det. Mormunnen er gått fra 4cm til 2cm og blitt myk:) ho kunne fått opp en finger men det ville ho ikke prøve på siden jeg ikke er 37 uker før på mandag. Ho mente og jeg ikke trengte noe modnings akupunktur siden kroppen min klarte det fint selv!

Anbefaler å sjekke for da vet du litt mer hvor du er i løypa:)

Selv om jeg ikke føler meg så veldig mye klokere på når ca det kan skje. Gi tilbakemelding om du blir sjekka da!:D

Da er det ganske likt som meg da:) var hos jordmor ista og ho sjekka oppi der om de vondtene siste uka har hatt noen effekt. Og det har det. Mormunnen er gått fra 4cm til 2cm og blitt myk:) ho kunne fått opp en finger men det ville ho ikke prøve på siden jeg ikke er 37 uker før på mandag. Ho mente og jeg ikke trengte noe modnings akupunktur siden kroppen min klarte det fint selv! Anbefaler å sjekke for da vet du litt mer hvor du er i løypa:) Selv om jeg ikke føler meg så veldig mye klokere på når ca det kan skje. Gi tilbakemelding om du blir sjekka da!:D
Jordmor ville sjekke meg so resultatet blei : livmortapp 3 cm lang, open for 1 finger ytterst, mjuk på tuppen... seie meg fint lite igrunn?? men eg drive vel på og modnast da :)

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1346761726' post='144517677]

Da er det ganske likt som meg da:) var hos jordmor ista og ho sjekka oppi der om de vondtene siste uka har hatt noen effekt. Og det har det. Mormunnen er gått fra 4cm til 2cm og blitt myk:) ho kunne fått opp en finger men det ville ho ikke prøve på siden jeg ikke er 37 uker før på mandag. Ho mente og jeg ikke trengte noe modnings akupunktur siden kroppen min klarte det fint selv! Anbefaler å sjekke for da vet du litt mer hvor du er i løypa:) Selv om jeg ikke føler meg så veldig mye klokere på når ca det kan skje. Gi tilbakemelding om du blir sjekka da!:D
Jordmor ville sjekke meg so resultatet blei : livmortapp 3 cm lang, open for 1 finger ytterst, mjuk på tuppen... seie meg fint lite igrunn?? men eg drive vel på og modnast da :)

Sa ikke meg så mye heller, annet enn at det må være fremgang. Derfor jeg lurer på andres erfaringer. Er jo på en måte førstegangs her.

Drømmer at vannet mitt går nesten hver natt :P

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1346761726' post='144517677]
Sa ikke meg så mye heller, annet enn at det må være fremgang. Derfor jeg lurer på andres erfaringer. Er jo på en måte førstegangs her. Drømmer at vannet mitt går nesten hver natt :P Ja sist eg målte tappen var den 4 cm og lukket og låst.. va på ul... eg og føle at vattnet går når som helst :P hehe... neste mandag kan de gå :P for da e eg 37 veke :)

Kjenner meg igjen...Er falske rier og kynnere det samme?

Hadde ingenting slikt med førstemann, gikk da 14dager over og måtte settes igjang...det håper jeg at jeg slipper denne gangen.

Nå har jeg sammentrekninger hvær kveld, noe nytt er også kommen og det er at jeg kaldsvetter mens det holder på...Har du noe slikt? Fryktelig ubehagelig må jeg si..:-S Er vel litt over 36uker nå.

Annonse

Kjenner meg igjen...Er falske rier og kynnere det samme? Hadde ingenting slikt med førstemann, gikk da 14dager over og måtte settes igjang...det håper jeg at jeg slipper denne gangen. Nå har jeg sammentrekninger hvær kveld, noe nytt er også kommen og det er at jeg kaldsvetter mens det holder på...Har du noe slikt? Fryktelig ubehagelig må jeg si..:-S Er vel litt over 36uker nå.
kynnere skal vel ikkje vere smertefulle, magen stramma seg.. falske rier er vel litt vonde... sann mensmurring vonde og at magen stramma seg... ja eg og begynder og kaldsvatte om de er ganske vondt, og blir kvalm :( ja de er ikkje so behagelig men vi får tenke positivt på de :) de modnast der nede :) jippi :) :)

Trur at det er modning som holder på med meg og.

Kynnere har jeg hatt i flere uker allerede men idet siste så har de begynt å gjøre litt vondt. Ikke så vondt at jeg må puste igjennom de men nok at jeg reagerer på det.

Men lille gutt kan være inne der en liten stund til for er bare i uke 34 enda.

Vondt er det iallefall..:-) Mest i korsryggen, mens bekkenløsningen sitter fremme:-) Også sånn hæslig kaldsvetting og medfølgende gåsehud..:-D Hadde ingenting slikt med førstemann så dette er spennende....har jo enda god tid til modning og greier.

Vondt er det iallefall..:-) Mest i korsryggen, mens bekkenløsningen sitter fremme:-) Også sånn hæslig kaldsvetting og medfølgende gåsehud..:-D Hadde ingenting slikt med førstemann så dette er spennende....har jo enda god tid til modning og greier.
ja eg har både framme og bak.. de blir verre og verre for kvart barn visst nokk... korti ha du termin da?? :)

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1346787937' post='144519142]

ja eg har både framme og bak.. de blir verre og verre for kvart barn visst nokk... korti ha du termin da?? :)

Da er det bra det er siste gang:-)

Jeg har termin 1. oktober, men gikk over sist gang og måtte settes igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...