Gå til innhold

bekymra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleden over å vente en liten til kommer mer og mer.. men med den kommer også bekymringen over at det kan gå galt!

Flere enn meg som føler det sånn?

Eller klarer dete glede dere fult og helt over at dere skal skal bli mamma?

Tør dere "plalegge" fremtiden i hode liksom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nestegang:)
Skrevet

Med nr. 1 følte jeg bare glede:) sist mistet vi i ma i uke 17 etter ultralyd i uke 12 hvor alt var bra.

Gravid på nytt nå i uke 5 og kjenner ingen glede enda. Venter vel egentlig bare på uke 17-18.

Tror det er helt naturlig å kjenne både glede og bekymring! Men vi får prøve å slappe litt av og kose oss.

Positive tanker er visst bra for svangerskapet sa legen på sykehuset:)

Skrevet

Jeg både gleder og gruer meg. Med første bare gledet jeg meg. Denne ganger er jeg også litt redd d skal gå galt. Er ikke like dårlig som sist. Men ekstremt trøtt. Bestilt tidlig ultralyd når jeg er 9+4. Er 8+0 idag.. Tror nok d er normalt æ være bekymret. Man leser så mye rart her inne.

Skrevet

Jeg tørr såvidt håpe etter flere Sa, sist i uke 9.

jeg har på en måte bestemt meg for at alt blir super denne gangen, og jeg har sluttet å røyke siden sist.

Så første dagene etter jeg innså jeg var forsinka regna jeg med å miste. Er ikke fult 6 uker enda, men likevel håper jeg litt mer for hver dag, men er realistisk!

Skrevet

Jeg er glad for å være gravid igjen etter MA, men som dere andre, så holder jeg igjen den store gleden og planlegginga. Må nok i hvert fall forbi uke 12 før jeg slipper ut gleden, er bare 4+2 i dag. Har ikke helt trua, siden jeg mista sist og har hatt småblødninger fredag og lørdag, men de har gitt seg igjen nå. Tenker ofte "Siden jeg mista sist, hvorfor skal det gå greit nå..?" Vet det er feil tankegang, men jeg må bare mure inn følelsene litt, for jeg var helt knust over å miste før sommeren. Håper selvfølgelig spiren holder seg der inne i 40 fine uker :)

Skrevet

Jeg er også veldig bekymret! Hadde UL 10+2, og tror jeg vil bestille en til ca uke 14 også :) Ikke bare fordi den lille krabaten er helt nydelig, men for og roe meg selv ned :)

Skrevet

Samme her. Jeg klarer ikke å glede meg enda. Tror egentlig jeg må godt over uke 20 før det skjer..

Har ul i neste uke, men jeg har veldig lyst til å bestille en denne uken også, bare for å være sikker på at det er liv.

Har mitt letteste svangerskap nå, merker ingenting til at jeg er gravid. Det er utrolig skremmende, og overskygger all glede over å være oppegående...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...