Gå til innhold

Det er så mange som skriver om falske rier/ kynnere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

merker lite til det med nr 1.

om du legger deg på ryggen så får du sikkert kynnera. da blir magen heilt hard, men det gjer ikkje vondt. (kan blir ubehagli)

falske rier er litt smerte i mage å korsrygg og hard mage (livmora som trekker seg sammen )

merka lite til det med nr 1 men nå med nr 2 har eg kjent på kynnera siden uke 13 ca og flaske rier er starta nå i uker 37.

Kjenner masse kynnere når jeg ligger på sofaen. Dette er min første.

Har hatt disse par uker nå og er snart i uke 34, har hatt litt falske rier men har ikke tenkt så mye over det etter anonym91 skrev hvordan de er :P

Ikke bekymre deg. Jeg kjente ingenting til kynnerne med førstemann. Var til ctg-registrering på sykehuset en uke før fødsel, og den fanget opp en drøss med kynnere. Husker jordmor sa at "oj, dette kjenner du nok godt". Men jeg kjente absolutt ingenting! Derimot denne gangen... Nå kjenner jeg dem utmerket godt.

Det er forskjell på falske rier og på kynnere.

Men ingen fare om du ikke er plaget.

Med første hadde jeg masse kynnere fra uke 16-17. Men ingen falske rier.

Nå med nr. 4 hadde jeg ingen kynnere, men masse falske rier de 3 siste ukene før babyen ble født.

Alle svangerskap er forskjellig :-) Du kan være glad du ikke er plaget :-)

Annonse

Jeg har heller ikke kynnere som jeg kjenner, magen blir jo steinhard noen ganger, særlig hvis jeg går eller står mye. Er 34 uker nå, og var hadde heller ikke d med nr 1, nå er det 8 år siden, men akkuratt d husker jeg godt. Regner med at vi burde føle oss heldige som slipper unna akkuratt denne plagen, er jo nok av andre ting som ikke akkuratt er behagelig om dagen! =)

men jeg har ikke kjent noe som helst... nå er jeg i uke 31 - bør jeg nyte det eller være nervøs? Jeg mener - er det noe man skal ha??
få en orgasme så får du garantert oppleve kynnere! ;)

Dette stemmer ;)

men jeg har ikke kjent noe som helst... nå er jeg i uke 31 - bør jeg nyte det eller være nervøs? Jeg mener - er det noe man skal ha??
Dette stemmer ;)
hmmmm.. ikke opplevd kynnere da heller jeg...

Annonse

Den signerer jeg!

Hadde noen heftige kynnere tydligere pga orgasme. Men det roet seg heldigvis :) Men har tatt seg opp igjen nå på slutten hvis jeg gjør litt mer enn jeg burde.

Falske rier trenger aboslutt ikke å være vonde.. Jeg var mye plaget med modningsrier, kynnere og falske rier i mitt første sv.skap.

Det var JM så fant ut at jeg hadde falske rier når je satt med den målegreia på magen. Jeg kjente jo ingenting. Men riene var regelmessig med 1min mellom hver.. Midningsriene kanndammenlignes med rier, men de er ikke regelmessige, og de modner livmormunnen, så hadde en lett fødsel pga de.

Kynnere skal ikke være vonde, men de kan være det.

Megen blir hard før det så går over etter kort tid. En ting som funket for meg var å stå i varm dusj!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...