Kulaa Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Har vært passe utålmodig de siste ukene! På onsdag forje uke var jeg å fikk akupunktur for første gang, og har siden da hatt mye mensmurringer, nedpress, stikkninger og "mageknip" hver dag, jeg vil satse på at dette da er en del av modningen som skjer? Er første gangs så aner jo egentlig ikke hvordan dette foregår Har vært ganske plaget da dette har vært både på dagen og natten, men i natt har jeg sovet som en drøm! Har hatt mye energi i dag, så har tatt for meg det av husvask jeg har orket, vasket begge bilene, laget middag, og ja, jeg føler jeg har fått gjort mer i dag enn jeg har gjort de siste tre månedene Og når jeg var på do nå, var plutselig hele trusa full av hvitt/gjennomsiktig slim, vil tro dette er slimproppen? Hvertfall veldig seigt og slimete, med litt blod. (Sorry detaljene ) Håper bare dette fører til noe!! Er veldig spent, og som sagt utålmodig! Løp ut til samboeren med trusa og omtrent tvang han til å se, hahahaha Huff, kunne aldri funnet på noe sånt før, må nok være graviditeten Han syns ikke det var noe "flott" syn, men skjønte likevel min glede over at ting skjer hehe Er etter UL-termin 37 uker i dag, men etter mens-termin 39 uker i dag! Hun som satte akupunktur på meg sa hun trodde at frøkna i magen ville komme til mens-termin, etter som hun er målt til å være en del større enn gjennomsnittet på alle UL etter ordinere UL, og hun trodde kroppen hadde mer rett en UL-apparatet! Håper hun har rett, hehe! Litt lang innlegg men
VinterSol+2 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Kan høres ut som slimproppen ja! Det kan ta noen uker etter at den går også, men det betyr iallefall definitivt at du modnes! Lykke til, kanskje har du baby på utsiden ganske så snart!
Kulaa Skrevet 2. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2012 Ja, har lest det kan ta flere uker Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet enda! Men er jammen godt å vite at det hvertfall er noe som skjer!! Og at smertene og murtingene faktisk ser ut til å ha gjort noe nytte, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå